Ga naar inhoud

Duffy doet alsof

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal!

Al een tijdje surf en lees ik met jullie mee en even een berichtje bij de voordeur is dan wel zo netjes, nietwaar?

Ik heb geen moestuin, zelfs geen square foot garden: dat past allemaal niet op mijn 2 kleine balkonnetjes. Wel heb ik momenteel 3 pompoenplanten in potten (ohjee, die worden al groot!) en wat kruiden. Ooit, ooit, ooit.... komt er een klein boerderijtje, met wat grond. Met een eigen appelboomgaard, wat dieren en dus ook een moestuin...

Tot die tijd vermaak ik me met alles wat mijn balkonnetje brengt, wat de mensen om mij heen te veel hebben of wat ik ergens goedkoop kopen kan. Want het maken van jam, wecken en inmaken vind ik toch alvast al wel erg leuk! Jullie recepten en verhalen inspireren me, leuk hoor.

Groetjes, Duffy

resized_967_486a833331a3c1cb85300c279563705f.jpg

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Helly: het "doen alsof" slaat erop dat ik nog niet vanuit een eigen moestuin werk, maar met dingen die ik krijg of goedkoop. Zoals vandaag een kilo tomaten voor een euro...

Jeanne: jij ook welkom dan maar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...