henkg Geplaatst: 4 oktober 2019 Geplaatst: 4 oktober 2019 Ik neem mee:Zalmrolletjes, met roomkaas en mierikswortel (beetje saai, maar gaat altijd snel op)Flesje paardenbloemenwijn 2019 (die helaas niet naar paardenbloem ruikt of smaakt) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 oktober 2019 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2019 zalmrolletjes Henk zou je ook voor de niet vlees/vis eters een rolletje mee kunnen brengen zonder? Ik vind ze met alleen roomkaas ook prima smaken? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 oktober 2019 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2019 Ik heb vandaag even gekeken wat ik mee kon brengen voor de oogst tafel, dacht dat het lastig zou zijn vooral met dit weer.Maar moet zeggen dat ik aardig wat bij elkaar heb gezameld! Dus niet vergeten oogst tafel! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 oktober 2019 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2019 Iemand nog zin om warme chocomel mee te brengen? (kan gewoon bij Jorieke opgewarmd worden) Quote
Goldfish Geplaatst: 5 oktober 2019 Geplaatst: 5 oktober 2019 Toevoeging proeftafel: naast vijgen nu ook een handje kiwibessen (Ken's Red) en 20x Chileense Guave, het favoriete fruit van Queen Victoria. Quote
kenbeimer Geplaatst: 6 oktober 2019 Geplaatst: 6 oktober 2019 Vrij last-minute... ik had mij eigenlijk nog niet aangemeld, maar stond wel aangemeld. Ga dus toch maar mee. Ik neem nog een theepakket mee. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.