Jump to content

Is dit een meloenplant,,,

Do329

Recommended Posts

Goedemiddag,

In het tuincentrum 3 meloenplantjes gekocht en deze eind mei in de kas geplant.

Maar of het gaat echt fout of het zijn geen meloenplanten..??

Zie foto's.

Iemand enig idee??

20190803174327-235091564850245.jpg2019080317431768101564850246.jpg2019080317431319471564850247.jpg

Edited by Guest

Ziet er inderdaad uit als een riet of hooggras soort.

Word afwachten wat voor bloem/zaden deze gaat geven, om te determineren wat voor plant het is.

rorror.png

Gebreksverschijnselen in paprika of pepers

18 gewassen gebreksverschijnselen (english only)

Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. 

Ik zag in de foto dat het een plantje van Tuin op Tafel was, dacht ik kijk eens op google earth (streetview) of er iets vergelijkbaars in de buurt groeit van het bedrijf, helaas niks kunnen spotten. Kon het bedrijf nog niet, maar het heeft een groot biologisch aanbod. https://www.tuinoptafel.nl/

Heb je meloenen daar op locatie gekocht? of besteld of via een andere winkel.

rorror.png

Gebreksverschijnselen in paprika of pepers

18 gewassen gebreksverschijnselen (english only)

Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. 

• 3 weeks later...