Jorieke123 Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 Ook op deze MTFD hebben we weer varkensvlees om te verkopen. We laten weer veel verschillende worsten maken deze keer. En we hebben ook de standaard pakketten, met wat speklappen, karbonades, hamlappen, gehakt, poulet, schnitzels, braadworst, etc. We delen het varken dus netjes op, en verdelen het over de pakketten. 'Gekke' zaken als poten, rug/niervet en organen zitten er niet standaard bij, die zijn wel los te bestellen tegen 5 euro per kilo. Wil je 1 of 2 kilo, dan kan je doorgeven welk stukje vlees je in ieder geval in het pakket wilt hebben. Dan valt er een ander stukje af. Dit omdat er nou eenmaal veel verschillende lapjes/zakjes vlees zijn. En je niet alles in 1 of 2 kilo kunt proppen. Boven de 3 kilo komen alle stukken wel zo ongeveer aan bod denk ik. Behalve de varkenshaas, daar is zo weinig van dat we die alleen in de zwaardere pakketten stoppen. Het vlees is netjes vacuüm verpakt, en diepgevroren. Neem een koelboxje of gewoon een bak of doos mee met wat koelelementen en het blijft nog vele uren koud genoeg om niet te ontdooien. De prijs is 10 euro per kilo voor actieve Moestuinforum-leden. Dan hebben we het helemaal mooi voor je gesneden, en verpakt in vacuüm-seal-plastic. Blijft het lekker lang goed in je vriezer Het is een hele klus, maar dan heb je ook wat! Onze slager heeft voor ons gedroogd (en gezouten) kinnebakspek gemaakt, ook wel Guanciale genoemd. Om uit te bakken in reepjes of plakjes. Ook hebben we gezouten en gerookt kinnebakspek. Om bijvoorbeeld blokjes van te snijden en uit te bakken We hebben ook nog 3 'smaakjes' zeep te koop. Die met Rooibos & jasmijn thee, Calendula kamille, en Apple vinegar & cranberry. €4 euro per blok. Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 (edited) Ik zal mijn bestelling hier ook even plaatsen: 6 rookworst 6 knakworst 1 kop 1 hele kinnebak 10x saucijzen per 2 verpakt pootjes (ruilen?) 3x poulet liefst niet al te mager. 2x dikke ribben 5 kilo x gehakt 6x2 schijven 1 stuk gerookt spek varkenshaas 4x lever 6x2 schnitzels 3x2 varkenslappen Edited June 22, 2020 by angela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted February 22, 2020 Share Posted February 22, 2020 Voor ons graag weer 2 standaard paketten en 3 grillworst en 3 rookworst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 22, 2020 Author Share Posted February 22, 2020 We hebben ook nog 3 'smaakjes' zeep te koop. Die met Rooibos & jasmijn thee, Calendula kamille, en Apple vinegar & cranberry. €4 euro per blok. Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted February 22, 2020 Share Posted February 22, 2020 Even ter info ik zie een kruisje waar een foto hoort te staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 ik wil ook graag weer 5 kilo er liggen hier alleen nog maar speklapjes en snitzels van jullie. Ach het is al een wonder dat die snitzels het zo lang hebben volgehouden we hadden er vorige keer dan ook wat extra in het pakket zitten. Met grote dank van Jop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts