Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben opzoek naar een Jalopeno hapjes recept, welke je kan invriezen.

Dit vanwege dat ik de enige in huis ben die van hete hapjes houdt.

Dit ziet er al heerlijk uit, maar niet zo handig om zo in te vriezen.

https://simoneskitchen.nl/dudefood-dinsdag-gevulde-jalapenos-deel-2-met-gehakt/

Kan ze natuurlijk in plaats van ze door de helft te snijden, een sneetje geven en vullen met het gehakt mengsel.

Heeft iemand ideeën hiervoor, of een bestaand top recept?

Posted

Ik ze gewoon doormidden gesneden invriezen. Zonder vulling. Appart op een plaat best dat ze niet aan elkaar plakken. En eens bevroren in een zak. Dan bevroren direct vullen en in oven doen

• 2 years later...
Posted

Ik ben niet van heel pittig  maar dit lijkt me ook lekker met mijn peppadews die nig groen zijn en waarschijnlijk niet meer rood worden! Thanks! 

• Like 1
  • 2 months later...
Posted

Dat probleem herken ik, Arabisch en Indonesisch kook ik voor mezelf. Sambal en chilli saus etc etc voeg ik aan tafel aan mijn eten toe. 

Hete pepers ingemaakt en kan dan verschillende hapjes maken, alle kruiden en specerijen zelf bereiden hmmm krijg nu al trek.

Gelukkig kan ik de rijst nu een beetje kruiden, manlief kan ik vergeten maar zoneman die heeft wat meegekregen. Kleine beetjes en verschillende smaken en aroma's leren eten. Met pepers kleine stukjes en alleen de puntjes, met brood en melk helpt te blussen.

• Like 2