Geplaatst: 29 september 20196 j Planten Venus vliegenval zaailingen (hele kleine plantjes)Anthurium planten2 buitenplanten stekjes waarvan ik de naam niet weetZe komen van deze 2 plantenIk heb stekjes van 2 peperplantenEen is een plant met kleine gele scherpe pepers en een met grote groene milde pepers Ook heb ik stekjes van tijm/munt/aardbei Bloembollen8 × Ranunculus yellow27 × Krokus yellow21 × Iris yellow30 × goudklok10 × Narcis tete a tete10 × Narcis minnow ZaadjesKoriander zaadjes (zelfgeoogst)Bieslook zaadjesTuinkers zaadjesStamskaboon zaadjesRucola zaadjesRadijs National 2 zaadjes OverigOude fruitpersfruitpersWormen percolaatpercolaat 29 september 20196 j aangepast door Gast
Geplaatst: 30 september 20196 j Hai Tygo, Ik heb wel interesse in wat narcis minnow bollen. Kijk je op mijn lijst of er iets van je gading bij zit? Ik ben erg nieuwsgierig maar het goudklokje. Internet kent het niet en geeft me als suggestie goudlokje [emoji38]Wat is het in hemelsnaam?!
Geplaatst: 2 oktober 20196 j Hoi Tygo, in ruil voor die grote zwarte bes wil ik wel wat bloembollen, soort of aantal maakt me niet uit.
Geplaatst: 3 oktober 20196 j Auteur Hoi Mellie, goudlokje ken ik zelf ook niet. narcis minnow bollen en goudlokje ruilen voor citroenmellise stekjes?
Geplaatst: 4 oktober 20196 j Hoe groot zijn de weckpotten die je hebt ? Ik heb wel interesse zoek jij iets ??
Geplaatst: 5 oktober 20196 j De zwarte bes heb ik vandaag voor je uitgestoken. Een exemplaar van 1.40 meter kreeg ik niet snel genoeg uit de grond en past bovendien niet in mijn auto. Maar met t exemplaar van een centimeter of 80cm hoog, met veel grondscheuten kan je komende zomer al aardig wat cassis maken. Tot morgen!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.