MoestuinKabouter Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Beste forumgangers. Wij hebben al jaren lang veel plezier van prachtige rode bessen struiken. Hebben nooit ergens last van gehad, maar momenteel kleuren veel bladeren rood en beginnen sommige te krullen. Voor zo ver ik mij kan herinneren is dit in eerdere jaren nog nooit gebeurd rond begin augustus, kunnen jullie misschien uitleggen wat hier aan de hand is? Alvast bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Zou u misschien een foto kunnen plaatsen? Zo kan ik niet goed antwoord geven. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoestuinKabouter Posted August 8, 2011 Author Share Posted August 8, 2011 Ik zal hem zo hier plaatsen, even eerst de accu van de camera opladen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts