Geplaatst: 13 december 20196 j Zojuist ondekt via tip op Preppers-Shelter dat het oude forum Preppers.nl weer online en actief is. Dit forum heeft echt enorm veel informatie dus fijn dat dat weer toegankelijk is en aangevuld kan worden.
Geplaatst: 13 december 20196 j Ik was bijna blij, ik las dat peppers.nl weer online was. Maar het is preppers.nl, ook intressant, maar het intresseert mij minder.Maar om ontopic te blijven:Heb zelf voor verschillende senaro's rekening gehouden. Stroom uitval (digitaal dingen opgeslagen, maar de belangrijkste info ook op papier, paar dagen geen water, dus waterflessen. Voor minimaal een paar weken aan eten is er ook in huis.Maar hoe goed je ook denkt voorbereid te zijn, er is altijd wel iets waarmee je geen rekening hebt gehouden.
Geplaatst: 13 december 20196 j Leuk, staan inderdaad handige tips op. En dat kan ik, in tegenstelling tot preppers-shelter dat hier geblokt wordt in Duitsland, wel lezen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.