cbaakman Geplaatst: 21 december 2019 Geplaatst: 21 december 2019 Ik had mijn rode peperplant naar binnen gebracht om te overwinteren. Nu vallen in een rap tempo bladeren af en ik trof deze zeer kleine insecten aan: Weet iemand wat dit zijn? Quote
rorror Geplaatst: 21 december 2019 Geplaatst: 21 december 2019 trips?https://www.google.com/search?q=trips&source=lnms Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Bit Geplaatst: 22 december 2019 Geplaatst: 22 december 2019 Ik zie wel mooi 7 insecten; iets van vleugels en spietjes enzo. Ook mooi op een witte ondergrond. Maar misschien toch een tip : maak ook van 1 van die insecten een foto dichterbij ? Quote
Flup Geplaatst: 23 december 2019 Geplaatst: 23 december 2019 Vliegen ze? Dan kan het de varenrouwmug zijn. De foto is voor mij helaas niet duidelijk genoeg, dus misschien zit ik er helemaal naast. Maar over het algemeen heb je bij planten die binnen overwinteren snel last van de varenrouwmug. Is een klein beestje, vliegt en vreet de wortels kapot. Er is hierover genoeg te vinden op het forum. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.