Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 27-2-2020 om 13:04, tuinLB zei:

@Cupcakeje, zoek je een specifieke gele courgette? 

Zo niet dan heb ik nog wel wat zaden van de Gold rush voor je. 

Ik bedenk me nu net dat ik nog steeds de voerbak voor de kippen hier heb staan. Zal ik die nog voor je meenemen? Of ben je ondertussen al voorzien. 

Allebei heel graag! Kan ik iets voor jou doen ? 😁

Geplaatst:
Op 10-2-2020 om 10:11, Ciska zei:

Ga je ook weer dahlia’s stekken?

Ik heb vandaag drie dahlias gekocht op de groenmoes..die kan ik dus sowieso stekken  😁😁 

Dahlia double Jill

Dahlia zoey rey

Dahlia peaches and cream 

Geplaatst: (aangepast)
Op 27-2-2020 om 21:40, appelvrouw zei:

Ze zijn bruinrood en rond. Iets kleiner dan de witte haricot coco. Ze noemen ze ook rose vraag me niet waarom.

Dit is een link:http://www.quatremoineaux.be/2016/11/bilan-2016-le-haricot-a-rames-coco-rose-de-la-meuse.html ze zijn van deze regio en verder vrij onbekend. 
ik heb 100 gram gekocht bij een bio boer die me verzekerde dat ik ze kan zaaien. Ze zijn wel wat helderder rood dan op de foto. Als je ze kookt worden ze bruin.

image.jpg.429d1ce78f0773b67097a8437b13b19e.jpg

Klinkt interessant. Maar ik vind die andere wat blauwe ook heel mooi :) Kan dat van beide een beetje?  Ik heb aan 7 tot 10 boontjes genoeg 😁😁

aangepast door Cupcakeje
Geplaatst:
Op 5-3-2020 om 17:48, Mylena zei:

Hallo cupcakeje, ik zou wel graag zoethout van je willen. Weet niet wat je van mij zou kunnen gebruiken.

Ik ga het op de lijst zetten 👍 ik zal dalijk eens je lijstje bekijken  maar anders is het ook goed 😁

Geplaatst:

hai cupcakeje, snap dat het om zaad gaat. Heb nu ook genoeg tomaten. Mocht je nog wat sojabonen hebben, dan graag.

Groetjes Claudia

Geplaatst:

Ik ben naar groenmoes geweest en weer met veel te veel thuis gekomen.  

20200308_133028.jpg.a349f914d14b20255908f6eac1d74405.jpg

De dahlias zijn al toegevoegd aan de stekjes lijst. 

Kan ook enkele zaden van jack be little nu missen en een beetje van de Orange bloemkool op de foto 

Geplaatst:
48 minuten geleden, Claudy zei:

hai cupcakeje, snap dat het om zaad gaat. Heb nu ook genoeg tomaten. Mocht je nog wat sojabonen hebben, dan graag.

Groetjes Claudia

Ik zet het op de lijst, Wil jij voor mij  Broccoli purple sprouting - Bush bonen purple teepee, 

Rijspeulen vroege Hendriks en stokslabonen Cosse violette meenemen? 

Geplaatst:

Vroeg jij om roze selderij? Bedoel je bleekselderij en dan de roze variant? Ik heb namelijk gezaaid, dus heb zaden en plantjes tegen die tijd..

Geplaatst:
18 uren geleden, Ciska zei:

Vroeg jij om roze selderij? Bedoel je bleekselderij en dan de roze variant? Ik heb namelijk gezaaid, dus heb zaden en plantjes tegen die tijd..

ja ik zoek de roze bleekselderij , dus heeel graag !!

Geplaatst:
Op 10-3-2020 om 09:37, appelvrouw zei:

Ah Ok ik zou ze niet blauwig noemen maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik neem ze beide voor je mee!

jij bent een topper :) maar dat wist je al ;)

Geplaatst:

De zeepjes voor jop zijn verrassing op de bruiloft heb ik toegevoegd. Er kan nog een kleine uitbreiding volgen van zeep. Er komt in iedergeval nog waxdoeken bij. Er liggen er al 4 klaar maar wil er nog wat meer :)

Geplaatst:
Op 11-3-2020 om 15:19, Ciska zei:

Plantjes of zaden? Ik heb namelijk gezaaid...

Als je  een plantje over hebt graag. Anders zijn zaadjes ook goed hoor 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...