Mylena Geplaatst: 5 maart 2020 Geplaatst: 5 maart 2020 Hallo cupcakeje, ik zou wel graag zoethout van je willen. Weet niet wat je van mij zou kunnen gebruiken. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 maart 2020 Auteur Geplaatst: 8 maart 2020 Op 27-2-2020 om 13:04, tuinLB zei: @Cupcakeje, zoek je een specifieke gele courgette? Zo niet dan heb ik nog wel wat zaden van de Gold rush voor je. Ik bedenk me nu net dat ik nog steeds de voerbak voor de kippen hier heb staan. Zal ik die nog voor je meenemen? Of ben je ondertussen al voorzien. Allebei heel graag! Kan ik iets voor jou doen ? 😁 Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 maart 2020 Auteur Geplaatst: 8 maart 2020 Op 10-2-2020 om 10:11, Ciska zei: Ga je ook weer dahlia’s stekken? Ik heb vandaag drie dahlias gekocht op de groenmoes..die kan ik dus sowieso stekken 😁😁 Dahlia double Jill Dahlia zoey rey Dahlia peaches and cream Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 maart 2020 Auteur Geplaatst: 8 maart 2020 (aangepast) Op 27-2-2020 om 21:40, appelvrouw zei: Ze zijn bruinrood en rond. Iets kleiner dan de witte haricot coco. Ze noemen ze ook rose vraag me niet waarom. Dit is een link:http://www.quatremoineaux.be/2016/11/bilan-2016-le-haricot-a-rames-coco-rose-de-la-meuse.html ze zijn van deze regio en verder vrij onbekend. ik heb 100 gram gekocht bij een bio boer die me verzekerde dat ik ze kan zaaien. Ze zijn wel wat helderder rood dan op de foto. Als je ze kookt worden ze bruin. Klinkt interessant. Maar ik vind die andere wat blauwe ook heel mooi Kan dat van beide een beetje? Ik heb aan 7 tot 10 boontjes genoeg 😁😁 8 maart 2020 aangepast door Cupcakeje Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 maart 2020 Auteur Geplaatst: 8 maart 2020 Op 5-3-2020 om 17:48, Mylena zei: Hallo cupcakeje, ik zou wel graag zoethout van je willen. Weet niet wat je van mij zou kunnen gebruiken. Ik ga het op de lijst zetten 👍 ik zal dalijk eens je lijstje bekijken maar anders is het ook goed 😁 Quote
Claudy Geplaatst: 8 maart 2020 Geplaatst: 8 maart 2020 hai cupcakeje, snap dat het om zaad gaat. Heb nu ook genoeg tomaten. Mocht je nog wat sojabonen hebben, dan graag. Groetjes Claudia Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 maart 2020 Auteur Geplaatst: 8 maart 2020 Ik ben naar groenmoes geweest en weer met veel te veel thuis gekomen. De dahlias zijn al toegevoegd aan de stekjes lijst. Kan ook enkele zaden van jack be little nu missen en een beetje van de Orange bloemkool op de foto Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 maart 2020 Auteur Geplaatst: 8 maart 2020 48 minuten geleden, Claudy zei: hai cupcakeje, snap dat het om zaad gaat. Heb nu ook genoeg tomaten. Mocht je nog wat sojabonen hebben, dan graag. Groetjes Claudia Ik zet het op de lijst, Wil jij voor mij Broccoli purple sprouting , - Bush bonen purple teepee, Rijspeulen vroege Hendriks en stokslabonen Cosse violette meenemen? Quote
Claudy Geplaatst: 8 maart 2020 Geplaatst: 8 maart 2020 deal! Haal boomspinazie maar van de lijst, heb ik al Groetjes Claudia Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 maart 2020 Geplaatst: 9 maart 2020 Heb ik blauwe bonen Cup? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Cupcakeje Geplaatst: 10 maart 2020 Auteur Geplaatst: 10 maart 2020 chataingne d Echenan als ik deze bonen Google zijn ze een beetje blauwig? Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 maart 2020 Geplaatst: 10 maart 2020 Ah Ok ik zou ze niet blauwig noemen maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik neem ze beide voor je mee! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 10 maart 2020 Geplaatst: 10 maart 2020 Vroeg jij om roze selderij? Bedoel je bleekselderij en dan de roze variant? Ik heb namelijk gezaaid, dus heb zaden en plantjes tegen die tijd.. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 11 maart 2020 Auteur Geplaatst: 11 maart 2020 18 uren geleden, Ciska zei: Vroeg jij om roze selderij? Bedoel je bleekselderij en dan de roze variant? Ik heb namelijk gezaaid, dus heb zaden en plantjes tegen die tijd.. ja ik zoek de roze bleekselderij , dus heeel graag !! Quote
Cupcakeje Geplaatst: 11 maart 2020 Auteur Geplaatst: 11 maart 2020 Op 10-3-2020 om 09:37, appelvrouw zei: Ah Ok ik zou ze niet blauwig noemen maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik neem ze beide voor je mee! jij bent een topper maar dat wist je al Quote
Cupcakeje Geplaatst: 11 maart 2020 Auteur Geplaatst: 11 maart 2020 De zeepjes voor jop zijn verrassing op de bruiloft heb ik toegevoegd. Er kan nog een kleine uitbreiding volgen van zeep. Er komt in iedergeval nog waxdoeken bij. Er liggen er al 4 klaar maar wil er nog wat meer Quote
Ciska Geplaatst: 11 maart 2020 Geplaatst: 11 maart 2020 1 uur terug, Cupcakeje zei: ja ik zoek de roze bleekselderij , dus heeel graag !! Plantjes of zaden? Ik heb namelijk gezaaid... Quote
Claudy Geplaatst: 13 maart 2020 Geplaatst: 13 maart 2020 wat betreft de rode chinese kool, zag ze voor weinig bij zaden en zo. groetjes Claudia Quote
Cupcakeje Geplaatst: 14 maart 2020 Auteur Geplaatst: 14 maart 2020 Op 11-3-2020 om 15:19, Ciska zei: Plantjes of zaden? Ik heb namelijk gezaaid... Als je een plantje over hebt graag. Anders zijn zaadjes ook goed hoor Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.