Geplaatst: 22 juni22 Jun 4 uren geleden, Dahli zei:Misschien ook wel verschillende vruchtenDat zou helemaal bijzonder zijn!
Geplaatst: 22 juni22 Jun Dit exemplaar is er eentje van de lange adem, maar bijzonder fascinerend! Het is voor mij echt hét speciale project van dit seizoen. Echt superleuk.
Geplaatst: 22 juni22 Jun Wat leuk dat je er zo van geniet! En wat fijn dat hij het bij jou meteen doet. Wij hadden drie pogingen nodig voor er eindelijk eentje aansloeg. Maar toen deed ie het ook fantastisch. We gaan zien of er dit jaar nog schot in komt.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u De Chayote is hier uitgegroeid tot werkelijk een prachtige plant. En hij bloeit! Helaas pas sinds vandaag …. Te laat vrees ik. Ik laat hem zo lang mogelijk staan, maar de kans op een vrucht lijkt me nihil. Of er moet er eentje verstopt zitten tussen de pompoenbladeren. Heeft er iemand vruchten dit jaar?
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Oh, wat jammer, dat is wel erg laat. Maar het is ook zo lang (te) warm geweest, ze gaan pas flink groeien en bloeien als het weer wat afkoelt. Ik herinner me van vorig jaar dat we in september bloemen kregen. Ik denk dat het voor jou nu vooral afhangt van hoe de temperatuur de komende weken zal zijn. Ze groeien verrassend snel, geef de moed nog niet op. 2 uren geleden2 u aangepast door Tanja65
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wat een hoopvol bericht @Tanja65 ! Ik wacht het zeker af, en anders heb ik gewoon een hele mooie plant gehad. Minstens zo waardevol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.