harmony Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Ik zoek nog een goed boek over inmaken, het maken van jams, etc.Tips?Groetjes, Monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 "Smullen uit eigen inmaak" door Hans Belterman uit de serie "koken met plezier" gebruik ik al jaren;er staan meer dan 300 recepten en tips in.duidelijk omschreven en mooie plaatjes erbij ; het oog wil ook eten Ik heb even voor je gezocht en deze link gevonden:http://www.boekwinkeltjes.nl/singleorder.php?id=112373083 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludo Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Kijk ook eens bij > huiskamer > boeken > 8 aug. Maar moeilijk te vinden in het nederlands Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmony Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Toch liefst in Nederlands, een roman oid lees ik nog wel graag in de originele taal, in de vakantie neem ik daar de tijd wel voor, maar kookboeken, nee Het boek van Belterman ziet er in ieder geval gezellig uit, ik kijk even op de link. Groetjes, en bedankt voor jullie tips,Monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmony Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Ohoh, wat erg, het boek uit de link is verkocht, op MP staat er ook eentje, heb ik op geboden (neeeeee, jullie niet ook allemaal ), op bol.com staan er 2, voor een bedrag wat vele malen hoger ligt. Nou, nou, ik hoop op die van MP, duimen jullie mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Perfect conserveren van Hilaire Walden is mijn nieuwste inmaakboek. Ze behandeld van alles in dit boek. Jam, Chutney, maar ook zouten, roken, in vet bewaren, invriezen, drogen, wecken. Morgen staat er toevallig een stukje over in het blog. Quote Waar de mol is is er hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmony Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Geedee en ik hebben inmiddels aan ruilhandel gedaan, het boek van Hans Belterman komt morgen met de post als het goed is.Daar heb ik voorlopig even genoeg aan Leuk, ik ben erg benieuwd naar alles recepten.Groetjes, Monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts