Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Verkeerde deur genomen


Sjoerd68

Aanbevolen berichten

Oeps, excuses ik ben gewend om meteen bij mensen achterom te lopen. Vandaar dat ik de voordeur even gemist had. Mijn naam is Sjoerd, docent BWI (vroeger bouwtechniek) en fanatiek hobby tuinder. Mijn hobby is in eerste instantie uit frustratie tegen alle smaakversterkers geboren, maar inmiddels geniet ik van alle leuke werkzaamheden en uitprobeersels in de tuin. Ik ben zwaar allergisch voor smaakversterkers en vind het heerlijk om almijn kruiden en kruidenmixen vers van het land samen te stellen en te drogen. Verder vind ik het leuk om groenten en fruit in te maken en vul ik mijn diepvries met de 150 vierkante meter groenten op mijn tuin. Ik heb ook een kas van 18 m2 waar ik graag tomaten, paprika’s e.d. In kweek. Verder rommel ik graag wat aan met mijn pomp, mijn aggregaat en andere technische snufjes. Mijn komende experiment wordt het draaien van een kleine waterpomp op een zonnepaneel. Hoe minder de aggregaat hoeft te draaien, hoe beter voor de natuur 😁.

 

groetjes Sjoerd

aangepast door Sjoerd68
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Sjoerd, zelf ben ik niet zo fanatiek. 👊 Ook ik verdraag geen kek eten uit de super. Maar dat heeft me nog geen fanatieke moestuinierder gemaakt. 
 

Dankzij 8 kipjes die ik dagelijks een poos de vrijheid gun valt t niet mee om een moestuin te exploiteren. Dit jaar alleen wat kruiden, aardappels en uien. En alle jaren fruit in allerlei smaken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...