Sjoerd68 Posted April 11, 2020 Posted April 11, 2020 (edited) Oeps, excuses ik ben gewend om meteen bij mensen achterom te lopen. Vandaar dat ik de voordeur even gemist had. Mijn naam is Sjoerd, docent BWI (vroeger bouwtechniek) en fanatiek hobby tuinder. Mijn hobby is in eerste instantie uit frustratie tegen alle smaakversterkers geboren, maar inmiddels geniet ik van alle leuke werkzaamheden en uitprobeersels in de tuin. Ik ben zwaar allergisch voor smaakversterkers en vind het heerlijk om almijn kruiden en kruidenmixen vers van het land samen te stellen en te drogen. Verder vind ik het leuk om groenten en fruit in te maken en vul ik mijn diepvries met de 150 vierkante meter groenten op mijn tuin. Ik heb ook een kas van 18 m2 waar ik graag tomaten, paprika’s e.d. In kweek. Verder rommel ik graag wat aan met mijn pomp, mijn aggregaat en andere technische snufjes. Mijn komende experiment wordt het draaien van een kleine waterpomp op een zonnepaneel. Hoe minder de aggregaat hoeft te draaien, hoe beter voor de natuur 😁. groetjes Sjoerd Edited April 11, 2020 by Sjoerd68 2 Quote
Grork Posted April 12, 2020 Posted April 12, 2020 Welkom Sjoerd , 'k lees dat je graag e.e.a. doet en bezige bijen volgen wij hier dan weer graag. Liefst met een kiekje erbij ! Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html
Mellie Posted April 14, 2020 Posted April 14, 2020 Welkom Sjoerd! Ik ben nu al blij van je verhaal. Ben benieuwd naar je andere verhalen. Groene groetjes! Quote
Jorieke123 Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Trea Posted April 17, 2020 Posted April 17, 2020 Welkom Sjoerd, zelf ben ik niet zo fanatiek. 👊 Ook ik verdraag geen kek eten uit de super. Maar dat heeft me nog geen fanatieke moestuinierder gemaakt. Dankzij 8 kipjes die ik dagelijks een poos de vrijheid gun valt t niet mee om een moestuin te exploiteren. Dit jaar alleen wat kruiden, aardappels en uien. En alle jaren fruit in allerlei smaken. Quote
Recommended Posts