jootje Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Heeft iemand dat al eens gemaakt? Ze zijn hier in de aanbieding voor een euro per stuk. Lijkt me wel lekker, is er ook een leuke combinatie met een andere vruchtensoort? Wat zou een goede combi zijn? Quote
Dennis29 Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Met iets minder zoets lijkt me, omdat ananas al heel zoet van zichzelf is. Of je moet van hele zoete jam houden. Het enige wat ik met ananas gedaan heb is een saus/jam met een paar Madame Jeanette's, was erg lekker! Quote
Ludo Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Wij hebben het al gemaakt, zeer lekker ! Gewoon maken zoals andere confituur.. Quote
jootje Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2011 Okee, ga ik ze morgen halen! ) Quote
Ludo Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Jootje, doe er enkele granaatappeltjes bij, geeft een mooi effect in die gele jam ! Quote
freggel Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Ik maak het regelmatig. Mijn opa is er gek op. Ik schil de ananas, snij ze in blokjes en doe er gewoon geleisuiker volgens de verpakking bij. 4 minuten laten koken en klaar! Quote blog/freggel/
harmony Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Ik maak het met geleisuiker speciaal, de minder zoete variant.Ook een paar potten met spaanse peper en gemberwortel gemaakt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.