Posted April 28, 20205 yr Item is verkocht 38 stuks verzendkosten voor de koper, kan door de brievenbus met postnl komen de kosten dan op 4.- Edited July 9, 20204 yr by angela
April 28, 20205 yr Die zijn lastig te verkrijgen, dus een mooie aanbieding is dit zeker. Heb zelf geen Veglapotten, anders had ik ze zeker willen hebben. Succes met de verkoop.
July 1, 20204 yr Dan zou ik ze graag van je kopen. Als je naar mij mailt wat ik moet overmaken doe ik dat inclusief verzendkosten e-mailadres en tel. nr. verwijderd door moderator. Neem contact met elkaar op via privébericht.
July 3, 20204 yr Author Op 28-6-2020 om 20:20, Hof van Edens zei: Zijn de weckringen nog beschikbaar? Ik zou ze graag kopen . Edited July 9, 20204 yr by angela
July 4, 20204 yr Author ja daar zitten tig mails in, alles wat ik ooit verzonden en ontvangen heb. en enkele daarvan wil ik houden alleen momenteel wel wat beters te doen dan om ze uit te gaan zoeken.