aseel Geplaatst: 2 mei 2020 Geplaatst: 2 mei 2020 Beste moestuinders, Ben op zoek naar oosterdelknoflooks voor comsumptie. Mag ook andere soort knoflook zijn. Quote
Vinky Geplaatst: 2 mei 2020 Geplaatst: 2 mei 2020 Hallo Aseel, Het is nu wellicht niet de goede tijd om te vragen naar oosterdellen. De bollen die ik eind juni 2019 heb geoogst zijn al lang opgegeten. De tenen van de oosterdellen kregen begin januari al groene neuzen – wat betekent dat ze voor een hobbytuinder dan al niet meer lang houdbaar zijn. Voor de meeste andere soorten geldt dit ook. Zeker nu het al mei is. In de schuur heb ik nog wat bollen valelado liggen. De tenen lopen uit, ze drogen in, de geur en de smaak gaan hard achteruit. Over twee maanden zal er genoeg aanbod zijn van hobbytuinders en tegen september hebben ook verkopers ze weer in de aanbieding. Maar misschien kan iemand met professionele bewaarcondities voor knoflook je toch helpen. Succes! Quote
aseel Geplaatst: 2 mei 2020 Auteur Geplaatst: 2 mei 2020 Dankjewel vinky, Die vermoede had ik ook. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.