Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag tuinliefhebbers! 

Het forum steeds goed bijhouden vind ik best lastig, zo bleek de afgelopen jaren. Maar nu ik volledig thuiswerk en minder 'echt' sociaal contact heb, merk ik dat ik hier weer graag rondlees, neus en klets. Tijd dus om te verkondigen dat ik van plan ben dat wat langer vast te houden dit keer! 

Ik ben dus Anne, 29 jaar en moestuinier voor de ontspanning. Er gaat veel tijd in mijn werk als onderzoeker, in mijn paarden, kippen en sport zitten, dus daar waar tijd over blijft, besteed ik dat in de tuin. Het betekent dat het hier regelmatig een rommeltje is, maar alles wat hier wel graag groeit en ook nog wat oogst oplevert zie is als winst. Een erg luxe positie vind ik zelf, dat we in dit land niet afhankelijk hoeven te zijn van eigen oogst en dat het als bonus kan fungeren! 

Ik heb een kas in de tuin en plant hier en daar groenten en kruiden door de siertuin heen.

IMG_20200514_165803.thumb.jpg.89b2bd97cf824be1a45e6d55e7f7fd55.jpg

IMG_20200514_165820.thumb.jpg.7e345a6e6882b0380a4de0a3fc5ae28e.jpg

Zoals je ziet is het niet heel strak hahaha! Maar daar stoor ik me niet aan. 

Ik twijfel nog of ik weer wat echte groentebedden wil maken, maar aangezien in tot september thuiszit, is die kans best aanwezig! De komende tijd ga ik bij jullie seizoenen goed inspiratie opdoen wat mooie en goede konijn- en duifwerende opties kunnen zijn. 

Wie weet tot spreeks! 

Home is where the harvest is.

Geplaatst:

Dag AnneB, welkom :wave:

Iedereen tuiniert op zijn eigen manier en als 'jouw rommeltje' werkt voor jou waarom niet?

Genieten en ontspannen = waar tuinieren in eerste instantie moet voor staan dus top!!

Geplaatst:

Ha Anne,

Heeft Corona toch zo wat voordelen! Wat een prachtige kas heb je. Laat het maar lekker rommelig zijn, als je kunt oogsten is dat toch een mooie bonus.

Heel veel plezier met je beestenbende, werk en tuin. Ow en hier uiteraard!

Groene groetjes

Geplaatst:

Ahh erg bedankt voor de warme 'welkoms' en complimentjes! Laat Corona inderdaad ook iets positiefs opleveren, hoe slodderig ook hahaha!

Tot lees!

Home is where the harvest is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...