chowsven Geplaatst: 17 mei 2020 Geplaatst: 17 mei 2020 Ik heb al paar dagen last dat bladeren rood worden, en wordt alsmaar feller rood Ze staan binnen in een goot en hebben altijd water voorradig. alleen beetje bladluis maar heb al lieveheersbeestje die het werk al verrichten (ze gaan van plant tot plant in mijn tuin ) Quote
rorror Geplaatst: 17 mei 2020 Geplaatst: 17 mei 2020 Misschien heb je hier wat aan: Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
weknow Geplaatst: 17 mei 2020 Geplaatst: 17 mei 2020 Lijken oude planten die nooit zijn opgeschoond in oude grond...kan dat? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
oscardevos Geplaatst: 18 mei 2020 Geplaatst: 18 mei 2020 De kroontjes van de aardbeien zien er ook niet fris uit. Dit lijkt me niet goed. Quote
SanneerMeneer Geplaatst: 19 mei 2020 Geplaatst: 19 mei 2020 Ik heb dit probleem elk jaar met de aardbeien die ik soort van verwaarloos (1e jaars). Ik heb het opgelost door bij te voeden. Wat voor soort voeding je exact moet geven is mij de vraag. Ik pakte de eerste de beste fles pokon plantenvoeding die ik kon vinden. Meer mensen hebben dit probleem. Ook ik heb hier een jaar of 2 geleden een topic over aangemaakt die tot dusver onbeantwoord is gebleven. Verwacht niets van de vruchten die deze aardbeiplanten geven. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.