Jeanne heijmans Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 Er is een topic wat is er mislukt van je oogst? Maar volgens mij nog niet waar ben je trots op.van wat je gezaaid hebt.mocht het wel zo zijn, verwijder dan dit bericht. Ik ben in ieder geval trots op mijn bloemkool, vorig jaar niks geworden.nu mooie kooltjes erin. Quote
Patrijs Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 Laat maar eens zien dan, die bloemkolen van jou…. Quote De moestuin van Patrijs
Amrutten Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 Zie topic in Groente: hier ben ik heel tevreden over. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 8 juni 2020 Auteur Geplaatst: 8 juni 2020 11 uren geleden, Patrijs zei: Laat maar eens zien dan, die bloemkolen van jou…. Als ze uitgegroeid zijn,zal ik een foto plaatsen.nu zijn ze nog afgedekt Quote
Patrijs Geplaatst: 8 juni 2020 Geplaatst: 8 juni 2020 je kan de foto's HIER plaatsen. 😜 Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 12 juni 2020 Geplaatst: 12 juni 2020 Mooie witte kooltjes, ik kan me voorstellen dat je trots bent. Maar niet om vervelend te doen, als dit geen kleine soort is noem je dit formaat: boorders. Bloemkool is vaak lastig te kweken, en deze zien er mooi gaaf uit! Quote De moestuin van Patrijs
Jeanne heijmans Geplaatst: 12 juni 2020 Auteur Geplaatst: 12 juni 2020 Hij is nog niet geoogst hoor.maar je vroeg om een foto.dus vandaar.maar wij zijn maar met zijn tweeën.dus groot hoeft hij niet te worden,want dan moet ik het weggooien,en dat vind ik ook altijd zonde. Quote
Patrijs Geplaatst: 12 juni 2020 Geplaatst: 12 juni 2020 Zo is dat, en bloemkool is vaak een lastige om te kweken.👍 Deze komt van buiten denk ik? Quote De moestuin van Patrijs
Mellie Geplaatst: 20 juni 2020 Geplaatst: 20 juni 2020 Haha zit ik mijn mislukt verhaal te doen waar je trots op bent. Trots op de pepers. Jaaaa! Ben er al zo lekker van aan het eten en ook trots op de vlierbloesemlimonadesiroop. Dit jaar wilden zo veel mensen het zelf maken ook én ik heb gewoon 3 mensen aan het Moestuinieren gekregen! Daar ben ik misschien nog wel het meest trots op. 1 Quote
Flup Geplaatst: 22 juni 2020 Geplaatst: 22 juni 2020 Daar zou ik ook trots op zijn, Mellie, dat je andere mensen aan het moestuinieren hebt gekregen. Zelf ben ik trots op de moestuinuitbreiding (lasagnabed, schaduwbed) en natuurlijk ook op mijn moestuin. Niet strak en geordend, wel lekker rommelig en een klein paradijs voor mij. Qua oogst doen de aardbeien het goed, net zoals de sla en de wortels. Andere groentes en kruiden ook wel, eigenlijk heb ik niks te klagen. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.