Geplaatst: 23 augustus 201114 j Ik had net weer iemand aan de telefoon die mij (mijn bedrijf) wat wou verkopen. Hij had goed opgelet tijdens de telefonisch-verkopen-cursus, en heeft dus in het hele telefoongesprek wel 8 of 10 keer mijn naam gezegd. Alleen jammer dat dat alleen de 1e keer goed ging, de 7 a 9 keer daarna werd het 'Marieke' En om hem dan te gaan lopen verbeteren.... ach. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 23 augustus 201114 j Zo'n telefoontje duurt bij mij 3 sec hoor. Als ik niks gevraagd heb moeten ze ook met niks afkomen... en dikwijls zijn ze nog arogant ook.
Geplaatst: 23 augustus 201114 j Auteur Dit was toevallig wel interessant. Misschien een nieuwe leverancier. Normaal is zo'n 80% van de telefoontjes dat juist niet, en kap ik ze vrij snel af. Ik vind het altijd wel geinig als ze vragen naar 'hoofd inkoopafdeling' of degene die gaat over de crediteuren afdeling. Dat ben ik allemaal facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 23 augustus 201114 j Herkenbaar, kvk inschrijving is helaas ook spam over de post en telefoon Ik had drie weken geleden zelfs een verkoper uit de US of A aan de lijn voor het vernieuwen van een stock photo abonnement.Hij begon zo:"Good afternoon, you probably get this phonecalls all the time but... " en zo ging hij geheel op Amerikaanse wijze verder over "an offer you can't refuse".
Geplaatst: 23 augustus 201114 j Auteur facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.