Moestuin dummy Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Hallo allemaal, Ik ben paprika’s aan het kweken, maar nu zie ik dat er in veel bladeren heeeele kleine gaatjes zitten. Wie kan mij vertellen wat dat kan zijn. Quote
rorror Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Misschien heb je mini rupsjes? Kijk even onder de bladeren. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Moestuin dummy Geplaatst: 27 juni 2020 Auteur Geplaatst: 27 juni 2020 (aangepast) De bladeren zijn helemaal schoon. Geen beestje tezien. De gaatjes lijken net van naaldenprikjes ,zo klein ze. 27 juni 2020 aangepast door Moestuin dummy Aanvulling tekst Quote
Moestuin dummy Geplaatst: 27 juni 2020 Auteur Geplaatst: 27 juni 2020 Zo zien de paprikaplanten eruit 😪 Quote
Patrijs Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Heel lichte aardvlo schade? Quote De moestuin van Patrijs
rorror Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Het zouden inderdaad ook aardvlooien kunnen zijn. Heb die 1 keer gehad. Verstoppen zich in de eerste laag van de aarde, als je dan met je vingers erdoor gaat en goed oplet kan je ze dan zien wegspringen. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Moestuin dummy Geplaatst: 27 juni 2020 Auteur Geplaatst: 27 juni 2020 Als dat zo is, wat moet ik dan doen, en hoe komen de aardvlooien in de grond. Door teveel water ? Quote
rorror Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Eerst even kijken of het ook daadwerkelijk dit insect is. Dus even kijken of je wat wat ziet lopen of wegspringen, bij het verstoren van de aarde. lichtjes met je vingers er door heen gaan. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Patrijs Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Ik zou me om die paar gaatjes niet druk maken, als er verder niets te zien is zal je er geen paprika minder om oogsten. Quote De moestuin van Patrijs
Moestuin dummy Geplaatst: 28 juni 2020 Auteur Geplaatst: 28 juni 2020 Dank je voor je reactie patrijs Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.