Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

jam


peeke

Aanbevolen berichten

Hallo Jorieke

Hartelijk Bedankt voor je antwoord.Wat is dat leuk die potjes he,Wil nu ook stofjes en lintjes gaan halen voor erop,keileuk staat dat.

Gebruikte eerst de gewone geleisuiker,maar nu de speciaale,is halfzoet en bind beter vind ik?

Had vorige week ook een paar potjes aardbeienjam gemaakt,maar kreeg ze niet stijf genoeg,maar gebruik ze nu bij de croissantje lekker soppen.

Heb je nog tips die belangrijk zijn voor een beginner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Bonnie

Bedankt,heb een paar ananassen liggen,en aardbeien gekregen,en maak ze daar dan in,heerlijk.

Ben er gewoon verslaafd aan geworden,wil eerdaags ook groenten gaan doen,maar die moet ik dan echt inwecken heb ik gelezen,een stuk ingewikkelder,als jam,Maar ga het proberen.

Nog even kijken waar ik een weckketel vanaf haal,wil niet direct een nieuwe gaan kopen,even kijken hoe het mij bevalt.Bedankt vast

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

heb nog even een vraagje,kan ik ook jam inmaken in olvaritpotjes?

heb er een hele hoop gekregen,maak ze goed schoon,kook ze goed uit,en wil ze dan direct gebruiken,heeft iemand ervaring hiermee?

gr pe

 

ik gebruik ze veel, maar soms sluiten ze niet goed af, op de bv 10 altijd wel 1 die niet goed dicht "klikt" die gewoon als eerste op eten kijk goed dat de deksel er recht op gaat en draai door tot je een klein klikje voeld dan zit ie pas echt dicht....

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Valt inderdaad vies tegen,heb er een paar een keer of 3 er opnieuw erop moeten draaien,Zitten heel snel scheef Was ook nog erg heet,poeh.

Ga misschien toch kijken voor andere kleine potjes.Weet nu niet wat goed vacuum is en wat niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...