Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

Ik ben Nico, uit België.

Beginnende moestuinier. Vorig jaar eerste seizoen en nu het tweede, me voornamelijk richtend op tomaten.

Ik heb een kleine tunnelserre met een 6-tal planten waarin alles oké is.

Daarnaast heb ik een afdakje gemaakt met ook wat tomatenplaten, o.a. Sweetie.

Die tomaten gaan de verkeerde kant op, want worden bruinig tot bijna zwart aan de onderkant. Anderen krijgen ook al plekken en ik heb de indruk dat ook een andere plant eraan begint.

Ik denk niet dat ik teveel of te weinig water geef.

Iemand raad ?

ps: ik heb foto's en probeer ze via een link van Dropbox in te voegen, maar dat lukt niet. Een andere manier om ze te uploaden ?

Alvast bedankt en met groetjes,

Nico

Geplaatst: (aangepast)

@Afritsstirf Je kan ze direct uploaden (eerst even downloaden uit de Dropbox dus) hier via 'Sleep bestanden naar deze plek, of kies bestanden'.  Daarna moet je er nog een keer op klikken om het ook in jouw bericht te krijgen.  Je ziet dan een file verschijnen.

Verder klinkt het als neusrot, maar dat staat niet vast. Voelt het vochtig aan de onderkant van de vrucht, of droog? Als het droog is, dan is het waarschijnlijk neusrot.  Heb je verder nog iets bijzonders gedaan met de bodem waar je op teelt? 

aangepast door Gianni1234
Geplaatst:

Hey Nico, foto's toevoegen hier is redelijk intuïtief, geen link gebruiken gewoon je foto's inslepen. Klik op de + om je foto in het bericht te zetten als dat al niet automatisch gebeurt, je kan ook ook de grootte etc aanpassen door de foto in je bericht te dubbelklikken. Eerlijk gezegd chapeaux voor de mensen die dit forum beheren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...