Jorieke123 Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Ok, ik ben er ook geen fan van, dat geknabbel aan mijn kolen. Van die kleine groene rakkers die amper opvallen in zijn huis-plant, en dus moeilijk 'uit te roeien' zijn.Maar sommige rupsen zijn wel erg mooi! Hier wonen er elk jaar een paar (is nog te overzien) in de venkel(kruid) plant:(op deze foto is hij alleen lang niet zo mooi) Hier een leuke website, met foto's van van allerlei rupsen. Met ook hun naam er bij! Kan je meteen de vlinder er bij zoeken. http://members.chello.nl/ajd.wit/fotogaleries/rupsen.htm Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Dat is dus de koninginnepage; Hele mooie en grote vlinder die geen nesten eieren legt maar een voor een op hier en daar een plant; bij mij in de dille gevonden. extra dille gezaaid; 3 voor hun 2 voor mij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 mooi zo een foto,s je kunt bv als je een moestuin heb ook een stukje inzaaien met allemaal geurende 1jaar bloemen .zo nutige daar ook weer dieren van zo heb ik eens de colibrie vlinder in onze tuin gespot .hij ging heel snel van bloem na bloem .ik zag hem bij d evlinder struiken ik moet eens zien of ik nog een foto er van heb ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 26, 2011 Author Share Posted August 26, 2011 Ik heb de konninginnepage nog nooit gezien hier, haar rupsen wel Wel hebben we heel veel koolwitjes. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Koolwitjes zitten hier ook heeel veel, vooral vlinderstruiken en nepeta vinden ze heeerlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 toffe rups en vlinders, ook leuke link. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts