abc Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Wie weet wat is handiger, wel of juist geen bestrating in een kasje?Ik wil er straks vooral tomaten in...beter in potten/ bakken of zo in de grond? Wie heeft daar wat zinnigs over te zeggen? goede raad welkom! Quote lees verder als je interresse hebt in onze buurtmoestuin, op www.stichtingabc.com
Jorieke123 Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Ik heb ze in de vollegrond, dan hebben ze altijd genoeg ruimte.Maar als ze in potten zitten, kan je wel aan het einde van het seizoen alles leegruimen, en ze het nieuwe jaar weer nieuwe grond geven. Er blijven geen ziektes/schimmels in de grond. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorg Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 In de volle grond groeit alles beter dan in potten en heb je iets minder werk aan de plant wat betreft water geven. Met potten heb je wat meer werk om dagelijks water te geven zodat de grond niet uitdroogt. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar gewoon in de kasgrond te telen. Wij hebben in de kas wel volledige bestrating liggen en dan vooral omdat er in de winter allerlei kuipplanten moeten overwinteren en wat tuinmeubels moeten staan. Zie mijn moestuin seizoen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.