Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De doos is hier geland. Wat een feest! We gaan vanavond er wat leuke dingen uithalen en weer in doen, en dan kan ik morgen de doos al doorsturen naar de volgende. @Patrijs, jij staat na mij op de lijst - met potlood. Weet je al of we gaan gummen of dat je idd de doos wilt ontvangen? 

• Like 2
Geplaatst:

Ja, dat staat inderdaad in de beginpost, maar het adres rechtstreeks naar de verzender sturen is handiger. Wordt bij de volgende ronde ook aangepast, die tekst.

• Like 1
Geplaatst:

De doos is weer op pad. Het was echt een traktatie, zeg! We hebben van veel groentes en bloemen een kleine hoeveelheid zaadjes eruitgehaald. Ook weer flink wat dingen erin gestopt. En omdat wij nogal ruim in de ziplockzakjes zaten, heb ik er een aantal vervangen of gewoon een extra zakje om iets heen gedaan. Op naar de volgende! 

• Like 3
Geplaatst:

Ja, en ben er al flink mee bezig.

Maar er gaat een hoop tijd inzitten.

Ik had ook weinig voorbereid door omstandigheden.

Ik dacht ik zal er wel weinig uithalen maar dat loop toch anders.😜

Veel moet ik opzoeken, opschrijven en weer inpakken. 

Ook eigen zaad erbij doen.

Wel kan je nu nog je voorkeuren er bij doen.....

heb er een vers muismeloentje bij zitten voor @RoosDeTuinier wat mooie bolletjes knoflook voorde liefhebbers.

Ik heb een nieuwe variant aardpeer met mooiere knollen en bloeiend, die zou ik er ook bij kunnen doen voor liefhebbers.

Ben nu met de bonen bezig.

Geduld, het komt er aan.....

het zal nog een paar dagen duren voordat die weer naar de volgende gaat, ik ga helaas niet zo erg hard....

• Like 2
Geplaatst:

Ik ben mijn eigen kist met zaden aan het opschonen/voorbereiden op het nieuwe seizoen. Als er iemand speciale wensen heeft laat t dan even weten, dan houd ik daar vast rekening mee bij het vullen can de zadendoos binnenkort. Groet!

• Like 1
Geplaatst:

Een ding kan ik wel verklappen, er zit een vers muismeloentje in.

Ik had ze laat gezaaid en eigenlijk alleen voor vers zaad en in een laag kasje geplant.

Er kwamen maar een paar vruchtjes aan maar gelukkig net genoeg om ook uit te delen.

Ook heb ik gemerkt dat ik voor mezelf wat makkelijker ben. 

Ik had zaad liggen zonder naam, bij het zaad verzamelen heb ik dan geen zin meer om alles terug te zoeken welk rijtje wat was.

Voor mezelf geen probleem want het maakt mij vaak niet zo veel uit wat voor varianten ik al jaren teel.

Maar lastig bij het uitdelen.

Ik had ook redelijk laat besloten om mee te doen, als ik nog een keer mee doe kan ik er beter rekening mee houden.

Maar het was een genot om te zien hoe uitgebreid en verzorgd de doos was.

Ik vroeg me ook vaak af wat van wie was, want iedereen heeft weer zijn eigen specialiteiten.

Geplaatst:

@Patrijs, het is zeker een mogelijkheid om voor de volgende ronde  bij de zaden de naam van de gever te vermelden. Heb dat zelf nog nooit gedaan (dus nu ook niet), maar als daar behoefte aan is, dan is dat wel iets wat bij een volgende ronde zeker gedaan kan worden.

Geplaatst: (aangepast)

Ja, gisteren de doos ontvangen en uitgezocht, hij kan door naar de volgende.

Samantha P wil je mij je adres sturen? dan gaat de doos morgen weer op de post.

Wat een gave doos zeg :-). en wat een keus!!

Ik zei dat ik geen moestuin meer wilde volgend jaar en alleen maar bloemen maar met zulke leuke dingen heb ik toch 2 leuke tomatenplantje Gargamel en een tijger snoeptomaatje,  2 paarse en gele peper en paprika er uitgehaald.

Daarnaast een hele keus aan bloemen 3 overvolle zakken.

Heb wat zakjes met vervuild zaad opgeschoond en dat maakt weer een hoop ruimte maar daarnaast zit hij nog steeds kneitertje vol. Ik heb zak gripzakjes toegevoegd.

Zodra ik adres ontvang kan de doos door.

IMG20201112164911.jpg

aangepast door Nasuada
  • Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...