Ga naar inhoud

Terug! Nieuw huis, nieuwe tuin, genoeg te doen!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal! Ik ben al wel weer een flinke tijd niet actief geweest hier, maar het is goed om weer te komen buurten. Inmiddels is zo'n beetje alles anders: een nieuwe drukkere baan sinds een paar jaar,  vorig jaar verhuisd naar ander dorp, er moe(s)t ook nog heel wat aan het huis gebeuren en oh ja, ondertussen ook "even" een kind op de wereld gezet. Samengevat: er kwam wat tussen, maar ik ben terug!

Vanwege al deze veranderingen is de volkstuin ingeruild, maar met duizend m2 perceel hoef ik geen tuin te missen. Wat een weelde! Het moet een combinatie van speel- moes- vogel- sier- én fruittuin worden. Uiteindelijk.

Dit jaar heel veel oude bijgebouwen weggehaald of opgeknapt, oude bestrating en bamboe eruit en nu staat er een pompoenenveldje, aardbeibocht, houtwal/ groensingel, bloemenweide/gazon, vijver en wat toevallige tweedehands sierplanten.

Er is een heel stuk ingezaaid met inheems bloemenmengsel van de Cruydthoeck, en ook alvast wat fruitbomen ertussen. Ik kijk goed naar wat het waar goed doet, hoe droog/ donker/ nat etc het is en komende herfst mag ik dan echt los met de nieuwe beplanting 😁

• Like 5

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
6 hours ago, rorror said:

Luxe! Gewoon drie heerlijke zitplekken. Vooral dat plekje aan get water. 🥴

Zeker luxe, knijp mezelf nog regelmatig dat ik hier mag wonen! De plek aan het water is favoriet, inderdaad. 

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...