Theo Post Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 kan ik nu,, ik eind augustus/begin september nog iets planten??naast aardappels die ik al op het forum las...gr theo Quote Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
geedee Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Hoi theo lees dit topic eens door: post47090.html?hilit=vandaag%20gezaaid#p47090 dan zie je wat iedereen nu nog zaait Quote
Uniflame Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Rucola en veldsla kunnen sowieso nog Ook bepaalde soorten spinazie. Ik heb spinazie zaden die tot half september kunnen en die gaan deze week nog de grond in Quote
Theo Post Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2011 Bedankt,, ik ga gelijk zorgen voor veldsla zaadjes gr theo Quote Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
jeanne-heijmans Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 hoi ,kan je nu nog spinazie zaaien? en zo ja welk soort? bedankt alvast Jeanne Quote
Guus D Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 hoi ,kan je nu nog spinazie zaaien? en zo ja welk soort? bedankt alvast Jeanne Ja ik heb gister spinazie gezaaid van het ras "virofex" Quote Omdat het kan.
Uniflame Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Het spinazie type dat ik heb is Matador. Deze kan tot midden september Quote
smotstún Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 heb ook viroflex en wou dat morgen zaaien. deze winter voor het eerst. Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Hoi, zal de soorten even noteren, en zaterdag even naar de tuincentra, maar ben bang dat ze niet veel meer hebben, en ik heb nu echt plek vrij, en wil zo graag, we zien wel! bedankt Jeanne Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.