Friezin Posted September 7, 2020 Share Posted September 7, 2020 Wij zijn verhuisd naar een woonboerderij en daar stonden al een aantal fruitbomen waaronder deze 3 peren: dit moeten volgens de vorige bewoner een stoof/handpeer zijn en dit een handpeer en de derde een stoofpeer: wie kan mij vertellen wat voor rassen het zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeier Posted September 7, 2020 Share Posted September 7, 2020 Misschien dat Nynke Zijlstra van Fruit yn Fryslân er zo een gok naar kan wagen. Normaal had je naar de Oogstdag van De Kruidhof in Buitenpost kunnen gaan, daar zit ze normaal, maar het land verkeert nog altijd in een staat van beleg, dus die Oogstdag gaat niet door. Je zou kunnen proberen haar aan te schrijven, je foto's zijn heel duidelijk, al kan natuurlijk niets op tegen de echte vruchten in handen te hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Friezin Posted September 7, 2020 Author Share Posted September 7, 2020 Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga zeker een mailtje sturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harms1 Posted September 8, 2020 Share Posted September 8, 2020 Ik denk aan conference en coyenne du comise, en de stoofpeer....gieser wildeman ....maar dat ligt wel erg voor de hand misschien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts