Theo Post Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Hallo,, ik begin ook aan moestuin seizoen. Bij voorstellen kan je foto's zien van ongeveerr 2 maanden geleden.Hier zijn dan een aantal van mijn planten op dit moment De boerenkool Kruidenhoekje + wortels Paprika rood in pot + paprika geel in potEen bijzondere druif??? bij die gele))Het verschil moet er zijn... Hallo. ook zo'n groentetuin fan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Post Posted September 2, 2011 Author Share Posted September 2, 2011 het is een beetje foutgegaan Hallo. ook zo'n groentetuin fan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Nou Theo, jou boerenkool groeit goed, als je die van mij zou zien lig je dubbel van het lachen. zo klein,van de week koemestkorrels erbij gedaan hoop dat het helpt,fijn weekend Jeanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Post Posted September 2, 2011 Author Share Posted September 2, 2011 bedankt voor de reactie, en hetzelfde, gr theo Hallo. ook zo'n groentetuin fan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts