geedee Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Cayenne?)pepertjes geoogst gisteren, zat een extra hete bij volgens mij.... Quote
wouttie75 Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 ja dat is een hele hete.. ..de peter (penis) peper volgens mij Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
geedee Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Die peper groeide aan dezelfde plant als die andere op de foto. Was ook de enige met afwijkende vorm. Ik heb de zaadjes vorig jaar gekregen en volgens , ??? weet ik niet meer wie dat zei , zou het cayenne peper moeten zijn. Quote
Guus D Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 ja dat is een hele hete.. ..de peter (penis) peper volgens mij Quote Omdat het kan.
geedee Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 Ik heb gisteren een "geschikt voor alle leeftijden" peper geoogst.Ik ga m drogen en als slakkenmonster bij de ijsbergsla zetten.... Quote
wouttie75 Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 gisteren mijn eerste madames Jeannette gegeten ..... smokin ! Een kleine stukje zo geproefd en de rest door de kip kerrie, heerlijk Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
bloemenkoningin Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Hoi, heb je daar de zaden van bewaard? Ik zou ze graag van je overnemen. Ik wil wel met iets ruilen maar de peperoogst is bij zeer beperkt gebleven.Dit jaar maar een paar pepertjes. Volgend jaar hopelijk een iets gevarieerder weer. En ook de paprikasoorten vliegen niet in de rondte. Groetjes BLoemenkoningin Quote
Helly Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Creatief met pepers Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.