veuvecouderc Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Van de week aangeschaft want de druivenoogst komt eraan: beugels en stripjes om van elke fles een beugelfles te maken. Ze werken op alle flessen met een dikke rand bovenin en op diverse formaten (bierflesjes, magnums, wijnflessen etc.). De eerste keer is het even prutsen maar als je de slag te pakken hebt gaat het prima. Mooi is wellicht anders maar voor de massaproductie van sappen en drankjes vind ik het een fijne oplossing! Ik koop ze hier bij de supermarkt maar brouwland ofzo zal ze ongetwijfeld ook hebben. Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Ah, zijn die strips met gaatjes daarvoor?! Ik had ze al gezien bij brouwmarkt. Heb je er nog iets voor nodig om ze om de fles te klemmen? Quote Kom 15 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! www.moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
veuvecouderc Posted September 5, 2011 Author Share Posted September 5, 2011 Ah, zijn die strips met gaatjes daarvoor?! Ik had ze al gezien bij brouwmarkt. Heb je er nog iets voor nodig om ze om de fles te klemmen? Wij gebruiken een gewoon huis tuin en keuken tangetje Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Het bier vind ik niet zo lekker (hik....hik....) Maar ik moet die flessen ook leeg voor mn druifjessap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartp Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 (edited) Tip: Hopkin wordt ook verkocht in zo'n fles, en is wel lekker EDIT:Hmm, waar ben ik met mijn gedachten... Het is HOPUS, niet Hopkin. Hopkin bestaat niet, Hapkin daarentegen wel, maar wordt in een gewoon flesje verkocht.Veel te veel biersoorten ... Edited September 6, 2011 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Bedankt voor de tip Jorieke kan ze niet vinden die metalen dingen op de site van brouwmarkt.Kun je linkje plaatsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Jorieke kan ze niet vinden die metalen dingen op de site van brouwmarkt.Kun je linkje plaatsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 iig op vandekooyjubbenga.nl http://www.vanderkooyjubbega.nl/beugel-lamellen-10.html En brouwmarkt: http://www.brouwmarkt.nl/catalog/beugellamellen-10-st-p-2337.html Quote Kom 15 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! www.moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts