veuvecouderc Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Van de week aangeschaft want de druivenoogst komt eraan: beugels en stripjes om van elke fles een beugelfles te maken. Ze werken op alle flessen met een dikke rand bovenin en op diverse formaten (bierflesjes, magnums, wijnflessen etc.). De eerste keer is het even prutsen maar als je de slag te pakken hebt gaat het prima. Mooi is wellicht anders maar voor de massaproductie van sappen en drankjes vind ik het een fijne oplossing! Ik koop ze hier bij de supermarkt maar brouwland ofzo zal ze ongetwijfeld ook hebben. Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Jorieke123 Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Ah, zijn die strips met gaatjes daarvoor?! Ik had ze al gezien bij brouwmarkt. Heb je er nog iets voor nodig om ze om de fles te klemmen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
veuvecouderc Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 Ah, zijn die strips met gaatjes daarvoor?! Ik had ze al gezien bij brouwmarkt. Heb je er nog iets voor nodig om ze om de fles te klemmen? Wij gebruiken een gewoon huis tuin en keuken tangetje Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
geedee Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Het bier vind ik niet zo lekker (hik....hik....) Maar ik moet die flessen ook leeg voor mn druifjessap. Quote
bartp Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 (aangepast) Tip: Hopkin wordt ook verkocht in zo'n fles, en is wel lekker EDIT:Hmm, waar ben ik met mijn gedachten... Het is HOPUS, niet Hopkin. Hopkin bestaat niet, Hapkin daarentegen wel, maar wordt in een gewoon flesje verkocht.Veel te veel biersoorten ... 6 september 2011 aangepast door Gast Quote
greetje11 Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Bedankt voor de tip Jorieke kan ze niet vinden die metalen dingen op de site van brouwmarkt.Kun je linkje plaatsen Quote
greetje11 Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Jorieke kan ze niet vinden die metalen dingen op de site van brouwmarkt.Kun je linkje plaatsen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 iig op vandekooyjubbenga.nl http://www.vanderkooyjubbega.nl/beugel-lamellen-10.html En brouwmarkt: http://www.brouwmarkt.nl/catalog/beugellamellen-10-st-p-2337.html Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.