Kogafanaat Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 Ik heb een tweedehands acd kas waarvan ik de eindstukken van de regenwaterafvoer mis. De stukken waar een pvc buis aan kan. Weet iemand waar ik deze kan krijgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 Wat zeggen ze zelf? Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 past dit ook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mearn Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 Zoek eens op minigoot, zowel gamma als wildkamp hebben ze. Misschien past een van deze. https://www.gamma.nl/assortiment/martens-uitloop-t-b-v-minigoot-grijs-65-mm/p/B772552 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Ik weet niet zeker of de goten van ACD een standaard maat hebben maar bij de ACD kas van mij heb ik aan één zijde t.b.v. de afvoer een 32 mm pvc bocht gebruikt (schuift keurig passend in de goot) en voor de afsluiting aan de andere kant een 32 mm eindstop. Eenvoudig verkrijgbaar bij de bouwmarkt. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts