Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij willen komend voorjaar graag een tuinkas plaatsen. Moet een kas de hele dag volle zon hebben, of juist niet?

We hebben een plek die tot halverwege de middag zon heeft, naast de kas zouden we een soort prieel willen maken waar we uit de wind, in de zon kunnen zitten. Natuurlijk is het mooi als het één geheel lijkt. Tips zijn van harte welkome (fot's helemaal )

Geplaatst:

Zelf vindt ik mooist als er de ochtend zon op staat en in de middag de zon er van af draait lijkt mij ideaal.

Het kan echt bloedheet worden in een kas, en ik zou niet bezuinigen op bv een automatische raam opener die zijn heel handig.

Verder zou ik zelf graag een kas hebben die diep in de grond ligt dat je met trappetje naar beneden in kas komt en gewoon sta hoogte natuurlijk maar enkel een kas in een enorme kuil en de wand in de kuil bestaat dan uit baksteen muur laat maar zeggen, ik weet niet waarom maar in Belgie vaak gezien en ik vindt het persoonlijk iets extra gaafs hebben.

ooit wil ik zo'n ding lekker groot is wens

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Zo'n raamopener is inderdaad ideaal! Ik vond een tijd terug doe van mij bij de kringloop, voor 50 cent! (duidelijk geprijsd door iemand die geen idee had wat het was). En hij doet het perfect!

ik heb er 30 euro voor betaald, koopje Jorieke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...