Thessa Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 hoi, na het succes van afgelopen zondag op de Fair wil ik jullie laten weten hoe het was !ik heb verkocht uit de eigen tuin,appel & rabarber, appel/peren moesstoofperensappen oa; pruimen en bramen sapjam's oa; aardbei, bramen, pruimen, aardbei/bramen, aadbei/pruimen, bramen/vlierbes/pruimen & de pompoen/appeljam was de topper van de dag !!en de zweervolle planten creaties, zoals planten stukken, opgemaakte oase stukken, opgemaakte pompoenen, en kranzen.leuk was ook de reaties met het proeven!en ...heb meteen een uitnodiging ontvangen voor a.s maandag op een ladies night om weer te staan met de kraam !!zo kun je uit de kosten blijven voor eigen gebruik en je moestuin !!is er nog iemand zo creatief??jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen, anders kon je nog eens bij elkaar kijken/ uitwissellen http://i55.tinypic.com/1z4ux77.jpg[/img] Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorien Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Ziet er mooi verzorgd uit, al die potten!Leuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Ziet er hardstikke leuk uit.Fijn dat het zo'n succes was, heb je tenminste eer van het vele werk dat het je gekost heeft.Super.gr Jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Mooie stand Thessa, erg creatief.Dat zijn een aantal mooie combinaties jam. Pompoen/appeljam nog nooit van gehoord laat staan hoe het smaakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Mooi en leuke brouwsels / creaties Thessa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts