jootje Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Hier in Soest hebben wij de Soester knollen. Een soort raapje. kan je 1 x per jaar in een paar winkels beperkt kopen. Vaak ophef...want...alleen in Soest op de Eng worden deze knolletjes geteeld. Dus exclusief.....dachten we...ook ik. Ga ik googlen op Soester knollen, ik dacht, misschien verkopen ze hier of daar in Soest behalve de knollen ook het zaad ervan. Nou, ik heb het gevonden hoor....bij VREEKEN! Goudbal heet ie daar, er staat overigens wel bij dat ze in Soest Soester knol heten. Hmmm..weer een illusie armer. Maar goed, ik wil natuurlijk wel zo`n zakje zaad...dus als iemand nog bij Vreeken gaat bestellen...ik heb al mijn zaad wel binnen, en om nou voor 1 zakje zaad verzendkosten en 3.50 administratie kosten te betalen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Het lijken wel gele bieten Ik ga iig niet bestellen bij Vreeken, maar ik duim voor je dat anderen t wel voor je kunnen bestellen. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Ik heb ze staan, wij zijn er zot van.Lekkerder dan andere raapjes, ze zijn zachter.Dat zaad kan je trouwens overal kopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts