Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Hans , laat je je die dag heerlijk in de watten leggen door al die meiden.

Wordt vast gezellig.

Geplaatst:
  • Auteur

Jahoeoeoeoeoeoeoeoeoe Kuifje is terug!!!!!! Ze liep helemaal achteraan het veld, waar ik net pompoenplantjes aan het poten was.

We hebben haar kuif weggeknipt bij haar oogjes, en zetten haar vanavond in de kippenschuur. Hopelijk snapt ze dan waar ze kan slapen.

Geplaatst:

Yeahyeahyeah!!!!

Geplaatst:

Geweldig Jorieke, weer een zorg minder

Good things come in small packages

Geplaatst:

Gelukkig niet opgegeten dus.

Probeer haar een paar dagen tot een week binnen te houden,

Kan ze even wennen.

Dan weet ze waar ze thuis hoort.

En kan ze de weg naar het nachthok terug vinden.

Geplaatst:
Nu maar hopen dat mijn nichtje niet gaat googlen op mijn naam, en dan ziet dat kuifje weg was

Levensgevaarlijk dat internet... blij dat je het nu begrijpt...

Nee, ff serieus... goed nieuws! Ik durfde er niet meer over na te vragen, was al treurig genoeg...

Geplaatst:

Wil je even sorry zeggen van mij tegen het circus-varken, welgemeend ik schaam me diep, zo'n onschuldig zwart circus-varken,

nuja kuifje is back, daar ga je nog vast meer meebeleven ,

Players only love you when they're playing.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Eén van onze nieuwe dames

2py82zk.jpg

108bgxf.jpg

Geplaatst:

Dat zijn mooie stevige dames, leuk !

Geplaatst:

Ze zei: let je er wel een beetje op dat die zwart-witte monsters niet door het hek naar binnen kunnen!

Geplaatst:

Ik vindt supergezicht, wat zijn pa en ma ook mooi, alleen ikzie dat moeder is vreemd gegaan een wit en grijs een zwart en nog wat andere kleuren kuikens, ze is wel met meerdere hanen op stap geweest.

(je lens is nog steeds beslagen ligt je fototoestel in de ijskast opgeborgen )

Geplaatst:

Mischien die twee grijsjes van hun eigen, nuja maakt niet uit als ze maar zo dik en vool worden als de haan en kip,

ik vondt het al mooi ras maar nu ik vaker zie steeds mooier.

Geplaatst:
  • Auteur

Er liggen nog wat eitjes in de broedmachine van de Mechelse hoen en de Bresse kip. Schijnen erg lekker te zijn, en 1 van de 2 (ben even vergeten welke ) legt ook enorme eieren.

Maar mooi zijn ze niet... Amper verschillende kleurslagen (of zelfs helemaal niet)...

Geplaatst:

Hoe is het met het tokkie van het nichie?

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
Er liggen nog wat eitjes in de broedmachine van de Mechelse hoen en de Bresse kip. Schijnen erg lekker te zijn, en 1 van de 2 (ben even vergeten welke ) legt ook enorme eieren.

zou struisvogels kopen

Geplaatst:

Echt leuk goeie moederkip , vindt jij een moederkip met kuiken tegenover een broedmachine nu ook niet veeel leuker ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic