Koert Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Das wel in feite met 1 P meer.PoePPen met één (vrouwelijk)Persoon meer vind ik in feite geen Probleem! Quote Even a broken clock is right twice a day
Borsalino Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Das wel in feite met 1 P meer.PoePPen met één (vrouwelijk)Persoon meer vind ik in feite geen Probleem! Dat noemen ze in Vlaanderen een trioke Quote
geedee Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Er komen inderdaad veel bacteriën hier uit de groentela............. Ik vind t altijd mooi dat de vlamingen niet zo ver-engelsen, maar hun eigen benamingen voor alles hebben en niets kopiëren maar dupliceren.........zelfs een ruitenwisser heet bij hun een: "haalderegenvanmijnraamwegheenenweerstangetje". Quote
jootje Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Hoe we van een vieze groentela/koelkast bij een trioke komen is me een raadsel, , maar ook ik maak de koelkast ( te ) weinig schoon. Vervelend klusje ook, maar liever de wc`s schoon! Quote
Helly Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Ik vind het geen vervelend klusje, heb m 2 dagen geleden nog uitgesopt. Gewoon alles op t (schone) aanrecht zetten wat erin staat. En dan kan je zo die hele koelkast doen. Eitje. Daarna kan je m weer inruimen en kan je m gelijk ordenen. Weet je wat er in zit en waar je t kunt vinden Quote Good things come in small packages
Lenepeen Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Ik ga 't morgen doen....... Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.