Geplaatst: 17 november 20204 j Dit jong pruimenboompje is van pit gegroeid tot 1,2 meter dit jaar. Sinds herfst is hij bijna al zijn bladeren verloren, maar ik hoop dat dit gewoon door het seizoen komt. Kan ik hem het beste naar binnen brengen voor de winter? Edit: Het gaat trouwens om een gele pluimsoort. 17 november 20204 j aangepast door Rabarbersap Foto vergeten
Geplaatst: 17 november 20204 j Je kan hem buiten laten zolang het niet vriest. Maar dit zal een reus gaan worden die je niet in een pot kunt houden, dus je kan hem beter nu in grond zetten. 17 november 20204 j aangepast door fre3ke
Geplaatst: 17 november 20204 j Nee, ik zou hem uitplanten en eventueel wat beschermen tegen konijnen (als dat nodig zou zijn... bij ons wel!). Kou kan hij gewoon hebben. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 november 20204 j En als je toch geen tijd/plek hebt, de boom in een grotere pot zetten en voor de mooi lekker voorlopig in een hoekje ingraven voor de winter. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 november 20204 j Auteur Fijn dat hij tegen de kou kan. @appelvrouw dat is wat ik ga doen waarschijnlijk inderdaad, want de tuin wordt flink verbouwd in februari.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.