Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Dexter

Featured Replies

Geplaatst:

Kijkt/kent iemand de serie Dexter? Over de bloedspetter analist die een seriemoordenaar is?

Wij wel Het nieuwe seizoen is weer begonnen, en ik had er van te voren eigenlijk niet zo zin in. Na een paar seizoenen gaan ze de boel in series vaak zo overdrijven. Hoe konden ze nou nog weer iets beters maken dan de afgelopen seizoenen?

Maar het is weer lekker spannend hoor

Geplaatst:

Jaaaaaaah! Alles gezien tot nu toe, alleen seizoen 6 nog niks, in Amerika inderdaad al begonnen, hier in Nederland nog niet(toch?) of kijk je het via internet en zo ja waar?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Hier is nog een fan. Ik had ook bang voor het vorig seizoen, want het einde van seizoen 4 was toch een beetje een shock Maar ik was toch aangenaam verrast.

PS: fringe is ook erg leuk ... de x-files van tegenwoordig

Geplaatst:
  • Auteur

Oef, ik had ook niet zo'n zin in het nieuwe seizoen van Fringe. Vond het een vreemd einde, vorig seizoen. En vond het eigenlijk ook wel weer een passend eind van de hele serie. Wat kan je nog weer verzinnen wat leuk(er) is om naar te kijken? Maar ach... dit nieuwe seizoen is ook wel weer leuk en spannend.

Ze doen wel een beetje net als Xfiles dat ze aan het begin even het 'grote verhaal' behandelen, en aan het einde ook. Maar de afleveringen daar tussenin gaan dan gewoon weer over verschillende vreemde zaken.

We kijken nu ook Grimm, hebben de pilot gezien en gaan vanavond de volgende aflevering kijken.

Geplaatst:

Voor de rest volg ik niet meer zo veel series. Dexter en the IT-crowd zijn mijn absolute favorieten op dit moment.

Maar the it crowd is natuurlijk een heel andere genre.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wij hebben nu de eerste drie afleveringen gezien van seizoen 6 en hebben in totaal nooit een aflevering gemist. (Wordt ook lastig om het te 'missen' natuurlijk aangezien we alles downloaden. ) Inmiddels hebben we weer een paar nieuwe afleveringen te goed van Dexter. Ben benieuwd waar het dit seizoen naar toe gaat.

Verder is het nieuwe seizoen van Criminal Minds weer begonnen, kijk ik ook altijd elke woensdag en anders neem ik het op. Als ik echt alle series ga downloaden die ik kijk dan stapelt het zich zo op dat het veel te veel wordt, of je zit gelijk een hele avond aan de buis gekluisterd omdat je alles in één keer wilt zien. Zo hebben we bijv. heel seizoen 4 van Dexter in 2 avonden gekeken...

Ook Bones hebben we gedownload en moeten we nog gaan kijken.

Ik kijk trouwens ook dingen die niet met bloed en lijken te maken hebben... , ik ben ook een Glee fan (m'n vriend ook trouwens, die houdt o.a. ook van musicals en Celíne Dion trouwens...) en ik kijk met m'n vriend mee naar American Guns.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik wil graag even vermelden dat het verwijzen naar plekken waar films/muziek kan worden gedownload wordt gerekend onder distribueren van illegale content en dus verboden is. Mocht iemand bijna de fout in gaan dan kan de eigenaar van Moestuinforum.nl daar flink mee in de problemen komen Dus wil je iemand linkje geven, doe dat even niet in het openbaar.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

heilig boontje!

• 1 maand later ...
Geplaatst:
  • Auteur

Ben je al bij, met de afleveringen Koert?

We hebben van de week de laatste van het seizoen gezien. Vreselijk, wat een stomme aflevering. Of in ieder geval: een stom einde.

Ik vond het hele seizoen al minder. Amper slechterikken vermoord, en dan die irritante Quinn die ze zo overduidelijk laten ontsporen

Geplaatst:

Nee nog geen een gezien ik wacht rustig af tot ze op mijn televisie verschijnen Wel jammer dat het een minder seizoen was, ik was er eigenlijk ook al wel een beetje bang voor, vorig seizoen eigenlijk al, maar dat seizoen heeft me toch nog verbaast! Op dit moment Millennium aan 't volgen, ook niet verkeerd, had ik nog steeds niet gezien!

Geplaatst:

Ook ik ben een fan van Dexter, maar ik bots meestal per toeval op de serie als ik aan het zappen ben. Ik zou het wel bij willen houden en er voor klaar willen zitten, maar moeilijk te traceren. Maar al te vaak mis ik enkele afleveringen en moet ik het verhaal er zelf bij verzinnen.

Geplaatst:

Ja ja, ik heb ook veel afleveringen van Dexter gezien. Ook ideaal, omdat het er zo laat op komt.

Maar van een wat ander genre, wat meer advocatuur met wat detective, wie van jullie kijkt er naar The Guardian op Net5???

Is er dagelijks op werkdagen op en dit vinden wij (allemaal behalve mijn dochter) fantastisch. Beetje met een knipoog naar verhalen van John Grisham. De amerikaanse (2001-2004) serie is ook eerder al in GB en Australië uitgezonden. Acteur Simon Baker is ook wel bekend van The Mentalist. Hier was ik zelf na een aantal afleveringen gezien te hebben wel een keer flauw van, maar in The Guardian is ie en de rest van het plot helemaal geweldig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.