Frank Houweling Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 De boon hier was niet opgekomen. Om te bewijzen dat ik het wel kan heb ik 2 weken geleden een nieuwe boon geplant. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
bonnie f Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Pffff, wat is dit nu...Ik had zulke hoge verwachtingen van jullie.Ik ben erg teleurgesteld in jullie.Wie moet me nu leren tuinieren? (preekte zij die zelf vergeten is die boon te planten) Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
jos Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Jammer maar ook mijn bonen hebben besloten hun kopje niet boven het maaiveld uit te steken vanwege de lage temperaturen.Het is natuurlijk ook van de zotte in december bonen uitdelen, zouden ze bij Hak dan niet weten dat je bonen begin lente hoort te planten.En amateur-tuinders hebben niet allemaal de beschikking over een verwarmde kas met groeilampen.Misschien moeten ze de actie nog eens overdoen op een geschikter tijdstip.Maar ja we hebben in ieder geval een rode Hak-muts die wel past bij deze tijd van het jaar. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.