Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bruine bonen wedstrijd HAK


LucV

Aanbevolen berichten

HAK organiseert een wedstrijd voor jong en oud om in drie weken tijd de hoogste bonenplant van Nederland te kweken.

HAK heeft 10.000 startpakketten klaarliggen met een officiële wedstrijdboon(!), een turftablet, uitleg en een verrassing.

 

Wel een leuk initiatief van HAK;

"Door deelname kan je weer lekker met je handen in de aarde en de rest van Nederland je groene vingers laten zien. Door het zelf te laten groeien ga je eten echt waarderen."

 

Deelnemen kan hier: http://www.hakbruinebonen.nl/

6a0134807d025c970c0134887c3c77970c-800wi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kustlijn,

jammer voor u, ik ben blij dat ik net nog aan de "goede" kant van de grens woon.

Mijn vrouw heeft hem voor mij aangevraagd hoor ik net.

Wat dat winnen betreft, " kat in het bakkie", bonen zijn gek op onze lekkere limburgse loss-grond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ga ook maar meedoen. Ik wil winnen.

Ik heb 1 keer in een ballon gezeten maar toen was het windstil. Hang je 2 uur boven hetzelfde domme achtertuintje....

Willen alle belgen en duitsers die toch niet mee mogen doen me per PB tips geven? Zodat ik een kans maak

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ga ook maar meedoen. Ik wil winnen.

Ik heb 1 keer in een ballon gezeten maar toen was het windstil. Hang je 2 uur boven hetzelfde domme achtertuintje....

Willen alle belgen en duitsers die toch niet mee mogen doen me per PB tips geven? Zodat ik een kans maak

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik ga natuurlijk winnen!!!

Vroeger op de basisschool hadden we ook een keer zo'n wedstrijd ... wie de hoogste plant kon kweken, ik had toen van mijn Opa een kievietsboon gekregen ... was geen twijfel over mogelijk dat ik toen de winnaar was ... wie weet lukt het me weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...