Geplaatst: 2 uren geleden2 u 18 minuten geleden, Tanja65 zei:Soms ook eerder, als ik zie dat ze de weg echt niet terug vinden.Ja dat had ik met de wespen gedaan, met mijn handschoenen. Maar een aantal over het hoofd gezien denk ik. Wespen zijn hier niet echt vervelend vind ik. In Nederland vroeger wel. Die werden gelijk kwaad en staken je dan. Dus ik deed het heel voorzichtig met de wespen. Steeds een stukje verder. Want ze zaten helemaal achterin.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 1 uur terug, Dahli zei:Sorry voor degenen die ik ze beloofd had.Ik had al zo'n vermoeden. Jammer dat ze verrot zijn. Ze waren prachtig. Het bleef erg stil. Ik heb dus zelf een aantal besteld en vorige maand opgepot. Bijna allemaal hebben inmiddels wortels aan de onderkant van de pot. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 10 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:Wespen zijn hier niet echt vervelend vind ik. In Nederland vroeger wel. Die werden gelijk kwaad en staken je dan.Ik wist niet dat wespen ook het verschil kenden tussen Nederland en Duitsland 😜 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 11 minuten geleden, Tanja65 zei:het verschil kenden tussen Nederland en DuitslandWij wonen hier zeer landelijk en het is hier nog vrij stil (op soms wat gegil van kinderen en pa na). De dieren voelen zich hier goed.😂
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.