Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Je nieuwe aankopen

Featured Replies

Geplaatst:

foto??

Geplaatst:

de nieuwe moestuin van Peter Bauwens, vond het werkboek en moestuin in pot zo leuk dat ik via marktplaats dit boek er ook maar snel bij heb gezocht .

volgende aankoop word een gsm, ik plofte in kleermakerszit op de grond om hondenpootjes te drogen maar was vergeten dat de foon in mijn kontzak zat...buhbye beeldscherm

dus op naar marktplaats, want ik verslijt er ene 3 tot 6 per jaar, dus nieuw kopen ga ik niet aan beginnen lol

• 2 weken later...
Geplaatst:
foto??

Op komst ...

maar alles laat het hier zo wat afweten.

Ik geef toe dat ik nooit een groot licht geweest ben met al die toestanden maar...

°fototoestel verkoopt al langer kuren... ik blijf proberen. Van de week is het nog gelukt om iets op 2dehands te zetten. Dus koelkast is hoe dan ook op komst al moet ik er mijn dagtaak van maken...

°gsm: vorige foto's komen daarvan en nu lukt het me soms zelfs niet om ze op de gsm zelf al in beeld te krijgen. Trouwens ik heb er een paar overgebracht naar de pc die dan ineens wel weer op mijn gsm zichtbaar waren maar krijg ze niet verder naar hier. Die gaan wel niet over een nieuwe aankoop maar over iets gekregen waar ik wat raad rond zou willen...

Dus... we blijven proberen!

Heb jij ook op het einde van je loon nog een stukje maand over?

Geplaatst:

Het fototoestel is gezwicht.

De datum kreeg ik wel niet goed maar soit... en niet op de rommel letten hé!

1169_63c1955026c92034dc1d5b1a695d58e4.jpg

Geplaatst:

Wauw, mooi!

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

echt mooi en lekker veel ruimte nu?

Geplaatst:

Inderdaad terug veel ruimte om te koelen en te vriezen...

En toch nog aanvaardbaar in deze ruimte.

Echt supercontent mee...

Geplaatst:

Nu dat kan ik mij voorstellen dat je er blij mee bent, echt gaaf. Ik ga morgen na de 2 tuin boeken die ik van de sint gekregen heb, nog een boek kopen, ben ik morgenavond zoet.

Geplaatst:

een kleine bankschroef voor mijn werkbank in het tuinhuisje

voor maar 7.50!

Geplaatst:

Mijn nieuwste aankoop is een mooie altblokfluit (renaissance-model). Dat is weer eens wat anders dan wroeten in de tuin.

Geplaatst:

O daar kun je mooi de slangenradijs mee uit de grond fluiten

Geplaatst:

Ha-ha, ik zal de buren waarschuwen voor vruchtbaarheidsdeuntjes bij zonsopgang.

Geplaatst:

Ik vind dat ik gisteren een heel handige aankoop gedaan om flessen, bokalen, ... te vullen. Grof ziften... En toch heeft het maar weinig plaats nodig in de kast.

€ 9,95 heb ik betaald. Vond het een goede prijs voor wat ik kreeg.

Ik had enkel heel smalle kleine trechtertjes en één waarvan de onderkant dan voor de meeste bokalen veel te groot was.

Van deze is de breedste onderkant toch kleiner.

Met foto's wordt het misschien duidelijk.

Hier gaan we. (hopelijk)

resized_1169_2254799b7347b2d170f79128bc295437.jpgresized_1169_5ff6865adcf6f3c0f1b230b7a6fbaef0.jpgresized_1169_f0e0d350de6a2ba5a12b76e813398892.jpgresized_1169_fe1404cca2c6980c2373aa1bea9a6dbf.jpg

'k Weet het , het zijn veel foto's maar ik wou de mogelijkheden laten zien.

Als die toch nog niet duidelijk zijn... ook nieuw voor mij maar ga dit zo snel mogelijk uittesten

Geplaatst:

Ja handig ding, Hilde, waar had je m gekocht?

Geplaatst:

Hier niet veraf is een winkel die eigenlijk voorzien is om aan de horeca te verkopen maar als particulier kan je daar ook wel terecht.

Eigenlijk was ik op zoek naar een sushimatje. Dat heb ik niet gevonden en konden ze ook niet bestellen...

Daar ben ik dus nog steeds naar op zoek...

Geplaatst:

Buiten mijn moestuinboek vandaag ook de zaadjes van,van de wal thuis gekregen plus het klimaat doek, hebben de planten het is niet meer zo koud.

Geplaatst:

Bij de dahliavereniging heeft er iemand bamboe staan....wist niet eens dat het hier groeide...gaat als een tierelier en heb een stek van hem gekregen, dus je kunt zelf je bamboes telen

Die ketel op de kachel...ook erg handig voor kookwas...ik doe de vaatdoeken er eens op de zoveel tijd in met soda....zijn ze weer kraakhelder.

Geplaatst:

Pas maar op met bamboe, loopt je hele tuin door,

en is dan niet meer uit te roeien.

Geplaatst:

ligt er aan welke je hebt, er zijn ook een heel aantal niet woekerende soorten die braaf op hun plekje blijven

Geplaatst:
  • Auteur
Fotootje?

Na lang wachten..........hier is ie

resized_909_cc9ac5866713a2ac934849ab27ed145e.jpg

Omdat het kan.

Geplaatst:
ligt er aan welke je hebt, er zijn ook een heel aantal niet woekerende soorten die braaf op hun plekje blijven

Toch echt wel uitkijken.

Voor je het weet is jou tuin (en met wat tegenslag ook die van de buren, snel een meterke smaller... Kan een hoop gezaag leveren.

Voor die reden kunnen ze langs hun kant niets doen, zeggen ze... Lief als we zijn: bamboo weg maar aan hun kant is nog altijd niets gebeurd hoor...

Geplaatst:

piepschuimplaten.

die heb ik gehaald om de binnenkant van mijn kweekkast te bekleden.

ik gebruik het spul ook wel eens bij het fotograferen want het weerkaatst het licht uitstekend.

de temperatuur wordt niet hoger dan 35 graden want ik gebruik tl licht en dat geeft maar weinig warmte.

dus ook geen kans op brand

en een vensterbank!

zodra mijn pepers te groot worden voor de kweekkast kunnen ze op de nieuwe vensterbank die ik in mijn slaapkamer ga maken.

ik snap nog steeds niet waarom ik in dit huis geen vensterbanken heb...

dan maar zelf maken!

Geplaatst:

Top! Maak je lekkere diepe vensterbanken? Hier in de slaapkamer moeten er ook nog 2 komen, en ik denk dat ik er halve tafels van ga maken Is 1 van de weinige plekken waar plantjes niet kunnen verbranden in de zon, en in de winter niet te warm staan (en ielig worden).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.