Geplaatst: 28 mei 201510 j Gisteren op de plantenmarkt van bij de Veltstand 3 boeken meegebracht O dat onkruidboek zou ik wel eens in willen kijken..hier geen aankopen ..ik ben al weg We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 mei 201510 j Oke ik zal je het bonnetje tonen straks Dat er niks aan de hand is.maar even wat anders de winkel mag dus wel expres 2 of 3 keer extra aanslaan je gaat er dan mee terug laat je producten zien en krijgt je geld gewoon niet terug dat is net zo goed stelen, of staat de winkel dan boven mij. Dat doen winkels niet expres. Dat geloof ik gewoon niet. Dat de caissiere een vergissing maakt met afslaan kan, maar jij als klant dient je bonnetje voor je de winkel verlaat na te kijken of het klopt. Dan kun je direct zien dat er iets mis gaat en kunnen ze direct de gemaakte fout herstellen. Teruggaan nadat je de winkel verlaten hebt kan inderdaad niet, wie weet heb jij de helft al wel thuis neer gelegd. En gezien de gedachtengang om gewoon potgrond te pikken uit een soort verkapt "anderen doen het ook dus ik heb er ook recht op"is dat idee helemaal niet zo gek bedacht van de winkelier.
Geplaatst: 28 mei 201510 j Dat zijn dan ook dieven. Net als jij met de potgrond. Ik vind het echt niet kunnen hoor, zelfs al zou iedereen dat doen. Het hoort niet, je dient gewoon te betalen wat je meeneemt. Vergeet je per ongeluk dat er iets onderop je kar ligt, en kom je er achter, dan ga je terug. Dat kan gebeuren. Maar iets afrekenen en er dan twee pakken in plaats van 1 omdat toch niemand het ziet, dat is gewoon diefstal. Ik heb er voor betaald dus niks aan de hand
Geplaatst: 28 mei 201510 j Nou, ik ga er verder niet over in discussie. Jij vind dit heel gewoon. Ik vind van niet. En ik hoop dat je in de toekomst ook zult zien dat het niet netjes en gewoon is wat je gedaan hebt. Ook al is het nu ineens mislukt en heb je wel betaald.
Geplaatst: 28 mei 201510 j Oke ik zal je het bonnetje tonen straks Dat er niks aan de hand is.maar even wat anders de winkel mag dus wel expres 2 of 3 keer extra aanslaan je gaat er dan mee terug laat je producten zien en krijgt je geld gewoon niet terug dat is net zo goed stelen, of staat de winkel dan boven mij. Dat doen winkels niet expres. Dat geloof ik gewoon niet. Dat de caissiere een vergissing maakt met afslaan kan, maar jij als klant dient je bonnetje voor je de winkel verlaat na te kijken of het klopt. Dan kun je direct zien dat er iets mis gaat en kunnen ze direct de gemaakte fout herstellen. Teruggaan nadat je de winkel verlaten hebt kan inderdaad niet, wie weet heb jij de helft al wel thuis neer gelegd. En gezien de gedachtengang om gewoon potgrond te pikken uit een soort verkapt "anderen doen het ook dus ik heb er ook recht op"is dat idee helemaal niet zo gek bedacht van de winkelier. ik was de deur niet eens uit had alles nog op me kar liggen en toch kreeg ik me geld niet terug. Dus dat mag wel.
Geplaatst: 28 mei 201510 j Gisteren op de plantenmarkt van bij de Veltstand 3 boeken meegebracht O dat onkruidboek zou ik wel eens in willen kijken..hier geen aankopen ..ik ben al wegHier lag ie in de bibliotheek leuk boek, staat ook een hele uitleg in van Ton Vreeken en over de onkruidzaden die ze in hun winkel verkopen Elektriciteitsbuizen gekocht en snelbouwstenen, 'gade gij verbouwen jongen?' nee ik ga in de tuin werken
Geplaatst: 31 mei 201510 j Naast een nieuwe snoeischaar ( of eigenlijk 1 voor 'extra' erbij ) , een Felco 11 ben ik eindelijk in het bezit nu van een klapzaagje. Deze: oeii. wat ben ik dáár blij mee.
Geplaatst: 31 mei 201510 j Een knoflookpot! Die wil ik echt al jaren, zo'n ouderwetse. Nu eindelijk een gevonden bij de kringloop. Lekker kitscherig Duits met drie ganzen op de voorkant. En direct ook nog een bloempot voor de tomaat gekocht. Of nuja, gekregen. Toen ik tegen mijn vriend zei dat er een barst in zat riep de eigenaar direct dat ik het dan gratis mee mocht nemen. 31 mei 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 31 mei 201510 j Zojuist op een bloemenmarkt bij een aardige kruidkundige een mooie Monarda en een Roomse Kervel. samen 4 euro..dat zijn bijna Hollandsche prijzen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 juni 201510 j Dahlia's:SweetheartHaley JaneAkitaAvignonVuurvogel Nu staat Onrange turmoil nog op het verlanglijstje Over de bovenste Sweetheart heb ik nog wel mijn twijfels ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet?
Geplaatst: 2 juni 201510 j Ik heb even op hun site gekeken mooi hoor maar ik kan geen prijzen vinden?
Geplaatst: 4 juni 201510 j en ze zijn ook nog eens heel aardig, heb ooit iets gevraagd en snel reactie gekregen
Geplaatst: 9 juni 201510 j Een mooie selectie zaden binnen gekregen uit Amerika. Heirloom seeds.Oa radijs soorten, courgette lemon, soorten bietjes en meloenen. Blij mee! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 13 juni 201510 j Rode wondklaver bosaardbei zoethoutgras spitskool boerenkool plantjes de biologische Kruiden plantjes zijn 50% afgeprijsd bij de hornbach groetjes jessica.
Geplaatst: 14 juni 201510 j Een aubergine plant......nadat de hond mijn drie zelf opgekweekte aubergines heeft opgevreten/ vermoord! Grrrr! Deze gaat mee naar de grote tuin, buiten bereik van dit monster! Oohh...zo'n lief bekkie, maar ondertussen!
Geplaatst: 14 juni 201510 j Dat is toch gewoon een heel fijnzinnig dier met een gedistingeerde en verfijnde culinaire smaak! En de grote en trouwe liefde voor zijn bazinnetje gaat natuurlijk door de maag! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 14 juni 201510 j Nou, Huub...af en toe.....!die verfijnde smaak valt wel mee, als ze de kans krijgt pakt ze alles!
Geplaatst: 14 juni 201510 j Worteldoek, ga nog een stukje verloren grond tot moestuin maken, leek me handig met worteldoek. Gewoon gaten maken en plant erin. Dus ook snijbiet, rode biet, kolen, sla gekocht
Geplaatst: 14 juni 201510 j Nou, Huub Weknow...af en toe.....!die verfijnde smaak valt wel mee, als ze de kans krijgt pakt ze alles! Haidabeach, worteldoek is niet zo fijn voor het bodemleven. Je had ook dik karton kunnen nemen, dat houdt in het begin al het onkruid tegen, verteert langzaam en wordt deel van de bodem.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.