Eveline Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Hallo in augustus heb ik een aarbei plantje gkocht en die heeft al enkele lekkere vruchtjes gegeven Maar nu is de vraag wat nu ermee???Moet die buiten blijven staan of beter in een in ham van een terras, moet ik die nog watergeven, en wat met de bladeren moeten die afgeknipt worden ???Alvast bedankt voor jullie info mvg Eveline Ps moet ik eens een foto plaatsen hoe het er nu uitziet ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 In pot gewoon laten staan buiten luwe plek mag altijd, zou wel wat stro omheen doen, oud blad lagen zitten dat kan je van voorjaar weghalen, en ja watergeven ook in de winter in pot want planten in pot kunnen vooral met vorst droogvriezen Vaak check ik de dingen inpot vlak voor er vorst komt en geef waneer nodig scheut water. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts