Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Agastasche

Jane Doe

Recommended Posts

Met name sier, de bloemen voor de sla bijvoorbeeld en de blaadjes voor thee. Maar het zijn nieuwe soorten met felle dubbel kleurige enkele bloempjes. En niet de welbekende met de heerlijke geur en frisse smaak. 

Wil graag ook voor het oog vaste planten in de keukentuin, die natuurlijk ook in de keuken te verwerken zijn. Mochten ze niet bevallen, verhuizen ze naar de siertuin. Maar ik denk dat ze wel hun vaste plekje bij het terras in de vertikale bedden krijgen.

weet je zo welke de roze is?

De naam en kleur komen dus mooi overeen :wink: Is wel een mooie soort, vorm die ik ook bewust genomen heb.

Had een verkeerde gekregen, geel in plaats van een van de bestelde kleuren. Hoef die niet terug te sturen en mag die houden, dus die zullen we ook een mooie plaats geven. Dan zal het bij ons wel gaan vloeken met al die felle dubbele kleuren :shock: Kan me eigelijk geen piep schelen, als ik het maar mooi vindt en in de keuken kan gebruiken :grin:

Edited by Jane Doe

Ik moet zeggen dat de Red Fortune wel goed vorstbestendig is. Vanmorgen had het zo hard gevroren dat er twee centimeter ijs in de regenton zat, maar de Red Fortune staat vrolijk groen te zijn. Ik heb er meteen maar een blaadje afgehaald en opgeknabbeld. Ook niet slecht. 

Het kan natuurlijk zijn dat jouw raspberry eigenlijk ook de red fortune is, met een fantasienaam.