Jorieke123 Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Ik zoek ik zoek, een grote graanmolen. Ik houd marktplaats al een tijd in de gaten, en blijf dat voorlopig doen. Maar wie weet heeft (familie/kennis van) iemand hier zo'n mooie molen staan waar niets meer mee wordt gedaan? Het hoeft natuurlijk niet precies zo 1 te zijn, maar wel oud en vrij groot. Liefst ook nog werkend. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 23 november 2011 Auteur Geplaatst: 23 november 2011 Tja, maar tot nu toe een soort mythe, die ik alleen maar ken uit het fantastische zelfvoorzieningboek (nogmaals Thanks Helena!!). Heb er nog niet 1 in het echt (of op foto) gezien Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 23 november 2011 Geplaatst: 23 november 2011 Hier staat er een...is het zoiets dat je bedoeld? http://www.tweedehands.nl/landbouw-tuinbouw/akkerbouw/molen/graanmolen-104997350.html Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 november 2011 Auteur Geplaatst: 23 november 2011 Die is wel erg mooi, maar wel wat groot... Ik houd hem in gedachten, maar hoop nog iets kleiners tegen te komen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 23 november 2011 Geplaatst: 23 november 2011 zoek eens op graanmolen en dan op afbeeldingen...ik kwam er net een aantal tegen en die link leek er het meest op....maar heb ook kleinere voorbij zien "flitsen" stond er ergens een voor de helft van die prijs.. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 november 2011 Auteur Geplaatst: 23 november 2011 Het stikt er blijkbaar van in Afrika Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Geplaatst: 3 januari 2012 Helaas nog geen goede molen gevonden. Er staat er 1 op marktplaats die te groot is, de rest is de klein Nou ja... ik heb nog even... voordat ik hem nodig heb Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
greetje11 Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 (aangepast) Jorieke, je kunt ook een hulpstuk voor de kitchenaid kopen.Zag ik tijdens surfen op kitchenaid site.Of het wat is weet ik niet. 14 januari 2012 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 januari 2012 Auteur Geplaatst: 14 januari 2012 Ja, die is ons alleen te klein. Ik heb nu wel een mooie gezien op marktplaats, maar er staat vrij weinig info bij en de verkoper is niet zo snel met mailen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 Een groot ding...geen idee of je er iets mee kunt maar is maar 50 euro....staan er nog meer op die site. Succes http://www.2dehands.be/landbouw-tuinbouw/tuinbouw/sorteermachine/graanmolen-106326408.html?qq=graanmolen&pcpl=&pc_id=&afd= Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 januari 2012 Auteur Geplaatst: 14 januari 2012 Ah, das een wanmolen Die hebben we, 2 zelfs, omdat ze altijd roestig zijn en we dan van die 2 uiteindelijk 1 werkend ding maken.Maar die schudt de korrels los van alle andere zooi en vliesjes. Hij maakt er geen meel van. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 ahaa.....nooit van gehoord ...stond onder graanmolen...ik zie t verschil niet... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 januari 2012 Auteur Geplaatst: 14 januari 2012 Ik wist het verschil ook nooit haha. Maar de adverteerder heeft het mis. Je kunt er iig niet mee malen. Wel schudden na het oogsten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.