Geplaatst: 14 februari 20214 j Van mijn ouders mag ik geen kas kopen omdat ik nog maar een paar jaartjes bij hun tuin en hierna niet meer. Kan ik beter een eigen kas maken. Het liefst waar je in kan staan zodat ik meerdere rekken kan maken om voor te zaaien. Heeft hier iemand tips zodat ik het gemakkelijk kan maken
Geplaatst: 15 februari 20214 j Welkom op het forum @eveliene. Je zou eens met de zoekfunctie (rechtsboven: Zoeken...) kunnen beginnen te kijken hoe anderen zelf een "kas bouwen". Er zijn mooie zelfbouwkassen gemaakt / in de maak. Ik hoop dat deze tip het je alvast wat gemakkelijker maakt.
Geplaatst: 15 februari 20214 j hi welkom ik zou dan een foliekas organiseren, die kun je meenemen als je op kamers gaat linkje
Geplaatst: 15 februari 20214 j Koop een oude bungalowtent via Marktplaats, knip stukken uit het dak (vaak zijn de muren al deels transparant) en bevestig daar op één of andere wijze doorzichtig folie in/over. Er zit zelfs al een deur in je kas!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.